Als ik naar mijn website ga dan zie ik gewoon mijn website ga ik via een dongel naar mijn website werkt het ook maar gaat bijv mijn vader naar de website via zijn 5GHZ verbinding ziet hij index apache
This is the default welcome page used to test the correct operation of the Apache2 server after installation on Ubuntu systems. It is based on the equivalent page on Debian, from which the Ubuntu Apache packaging is derived. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly. You should replace this file (located at /var/www/html/index.html) before continuing to operate your HTTP server.
hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen ? ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten..
hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen het betreft een dedicated server heb overal toegang tot,
ik zie alleen geen ipv6 op directadmin terwijl ik dit heb uitgevoerd
open /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf en zet er volgend regeltje onderin bij:
ipv6=1
als ik dan ip invul bij ip management geeft hij aan
Cannot Execute Your Request
Details
Invalid IP (1.2.3.4) or IP range (1.2.3.4-5)
[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 20:00:59:[/size]
hmmm hij onthouf ipv6=1 niet in de config na restart apart..
Tested on Thu, 24 Aug 2017 18:36:01 GMT
AAAA DNS record 2a00:f10:ff03:1::101
IPv6 web server PCX/No-Cache
IPv6 DNS server v2.pcextreme.nl,v1.pcextreme.nl,v3.pcextreme.eu
[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 20:38:01:[/size]
Nu gaat mijn vader kijken maar hij komt er nog steeds niet op kan het even duren of staat er nog iets niet goed ?