Als ik naar mijn website ga dan zie ik gewoon mijn website ga ik via een dongel naar mijn website werkt het ook maar gaat bijv mijn vader naar de website via zijn 5GHZ verbinding ziet hij index apache

This is the default welcome page used to test the correct operation of the Apache2 server after installation on Ubuntu systems. It is based on the equivalent page on Debian, from which the Ubuntu Apache packaging is derived. If you can read this page, it means that the Apache HTTP server installed at this site is working properly. You should replace this file (located at /var/www/html/index.html) before continuing to operate your HTTP server.

hoe kan dit en wat kan ik hier aan doen ? ik heb totaal geen problemen maar als er meerdere mensen op de website komen die hier last van hebben verlies ik klanten..

hoop dat iemand mij hiermee kunt helpen het betreft een dedicated server heb overal toegang tot,

Gr Mike
Hier zie ik geen IPv6 staan.....

Maar goed, ik gaf net wat tips om de boel opnieuw op te bouwen.
Misschien herstelt dit de boel wel.
hoe krijg ik nu die IPv6 erin dan ?

[size=xsmall]Toevoeging op 24/08/2017 22:40:54:[/size]

of moet ik nu in directadmin weer ipv6 ip eruit gooien en opnieuw toevoegen ?
Zoals ik al zei: Probeer eens Apache te rebuilden via de commandline. Dit herstelt ook vaak een hoop narigheid.
dus gewoon even

cd /usr/local/directadmin/custombuild/
./build update
./build clean
./build apache
Wat hier staat is een configuratie voor een schone directadmin installatie, geen verdere hosts. Is er niet gewoon een full rebuild commando voor DA?
apache rebuild gedaan staat nog nix van ipv6 in vhosts
Ben van Velzen op 24/08/2017 22:47:26

Wat hier staat is een configuratie voor een schone directadmin installatie, geen verdere hosts. Is er niet gewoon een full rebuild commando voor DA?

Ehh, nee? Je bouwt er gewoon Apache opnieuw mee op. De custombuild is eigenlijk het software-update-systeem van DirectAdmin.

Ik zou het niet weten, en je zou het bij je hosting of DirectAdmin support neer kunnen leggen. Ik heb het idee dat je onervaren bent, en teveel prutsen helpt je misschien wel dieper de problemen in.
Correct, in dit soort gevallen moet je altijd zorgen dat je een werkende backup hebt.
dus ik vraag hier hulp omdat het niet werkt jij geen aan doe ff rewrite dan zijn ineens me vhosts eruit en dan ben ik te onervaren
/me doet een snelle google
Probeer vanuit custombuild eens ./build rewrite_confs

Reageren