Beste mensen,

Ik heb onlangs mijn website live gezet.

Let op: er is nog 'geen' mobiele website! Dat staat nog op de planning.

Dit is hem:

www.devoetbalscout.nl

Korte uitleg over de website:
Het is een website waar mensen over hun favo speler of club:
- zelf artikelen kunnen schrijfen en publiceren
- zelf filmpjes kunnen plaatsen
- zelf forumtopics kunnen starten
Ook kunnen mensen club- of spelerwatcher worden en die krijgen dan rechten om de gegevens van de speler of club in kwestie aan te passen/bij te houden.

Wie wil er naar kijken en op- of aanmerkingen geven?

Ik ben er een tijdje mee bezig geweest en wil graag phphulp.nl bedanken voor de hulp die ik heb gekregen als ik weer eens vastliep.
En in het bijzonder wil ik bedanken:
- Ger van Steenderen die me enorm heeft geholpen met sql. Bedankt Ger!
- ErwinH
- Ariën
- SanThe

Groet,

Jo
Ik zou dan ervoor zorgen dat je de argumenten met PHP door elkaar husselt. Nu heb je een vaste volgorde waarbij iemand een ruime minuut moet wachten om het laatste argument te zien. In de praktijk zijn gebruikers dan al vaak op een andere pagina, of valt het blok met argumenten al buiten hun view-port.

Zorg dus voor een verrassingelement ;-)
Jo Immanuel op 05/03/2018 13:44:47

ah. Daar heb ik niet aan gedacht. Goed idee. Ik heb het nu ingebouwd.

Ik kan nog niet op het logo links bovenin klikken hoor.
Ik hier wel op de desktopsite in Firefox.
Ah, heb even gekeken en daar heb ik het ook, zelf bezoek ik de desktopsite in Google Chrome.
@M B, werkt de link op het logo niet in Google Chrome, ook niet na refreshen? ik heb zelf nl. geen Chrome.

@Ariën

Ik heb tot compromis besloten: De tekst in de eerste 2 li's ("nieuw sinds 2018" & "registreer je nu, en ...") zijn altijd de eerste 2 li's. De overige 12 li's heb ik in een array gestopt en geshuffled. Dus de volgorde daarvan is nu altijd anders.
UPDATE:

De mobiele variant van de index/voorpagina is af!

Zouden mensen hier naar willen kijken en hun mening kunnen geven?

www.devoetbalscout.nl

Reageren