Ik ben klant van Mijndomein. Mijndomein heeft een aantal dagen geleden mijn website rspp.nl overgezet naar een nieuw platform php vs 7.1. Mijn phpscripts ondersteunen dat nog niet. Er is een mogelijkheid bij Mijndomein om het platform terug te zetten naar vs 5.6, wat ik ook heb gedaan. Begin 2019 komt PHP 5.6 te vervallen.
Wat ik nu niet begrijp is dat ik ineens die foutmelding(en) krijg ná het vernieuwen van het platform. Het script is sinds twee jaar niet gewijzigd en werkte uitstekend.
Sinds het nieuwe platform er is, stonden er drie fouten op mijn website die inmiddels zijn opgelost. Daarna kreeg stond er weer eentje welke ik niet kan oplossen.
Zou dat ineens gewijzigd kunnen zijn, zonder dat ik daar bericht van heb gekregen?
Ik heb net nog ingelogd op mijn db.rspp.nl en ook mijn sftp verbinding is ok, wanneer ik inlog met mijn ip dan lukt het niet.
Ik zie dat ik in mijndomein > websitebeheer mijn backup van 23-9-2018 kan terugzetten, zal ik dat doen.
Ik heb al mijn 10 bestanden in sftp teruggezet.
[size=xsmall]Toevoeging op 30/09/2018 23:22:27:[/size]
Dit staat in de helpdesk van mijndomein.
Voor het onderhouden van je website zijn er drie zaken belangrijk: de backup voorafgaand aan onderhoud, de backup na onderhoud en de periodieke backup. Zonder backup kun je in grote problemen komen als je website gehacked wordt, een update verkeerd gaat of om andere redenen beschadigd raakt. Voor de backup op korte termijn (7 dagen) maken wij een backup voor je. Het is daarom niet nodig om elke dag een backup te maken.
Dat zou ik dan nu heel snel moeten doen, denk ik.
Via sftp zie ik dan de bestanden van de 23ste?
[size=xsmall]Toevoeging op 30/09/2018 23:29:23:[/size]
Je hosting boeit het vast niet of je CMS hebt of een simpele html/php site hebt. Het systeem dat backupt alles van je website. Het zou raar zijn als deze enkel voor een CMS zou werken...
Maar wat is nu het probleem?
De 'time out' van mysqli in je error-log, en een 504 error?