Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)

Heb je wel het hele forum bericht gelezen? Dat beertje is vervangen door een uuuuuhhhhh, ow ja, dat plakkertje tussen PHP en Hulp
dat beertje = dat plakkertje geworden die php en hulp bij elkaar houdt.. en plakkertje is dus ook bij menu en trackers ;D

Heb respect jah ;)
Ik noem het liever beertje als 'herinnering' :P
ziet er goed uit, hopelijk komt hij vlug on...
kvind het er eerlijk gezegd onrustiger van worden en minder overzichtelijk maar dat is mijn mening
ik zou het eigenlijk eens een paar dagen gewoon willen testen

de kleuren bij het menu vind ik namelijk ook wel wat fel
ik vind het juist beter en overzichtelijker geworden, ook omdat je meteen kun inloggen en niet eerst op een link moet gaan drukken.
verder vind ik de kleuren mooi en hoop ik dat het snel on komt:P mooi gedaan bas
Is de mainpage een frame? want anders kan je het denk ik ook beter in een div met overflow:auto zetten, want nu ook met deze nogal lange topic moet ik steets helemaal naar boven scrollen om het te vergelijken en dan ben ik weer vergeten waar ik aan het lezen zat.

Misschien vinden anderen het juist beter zonder, maar ik vindh et beter als het wel wordt gedaan.
"Zolang alles overzichtelijk blijft vind ik het een mooie pagina"
alles wordt veel overzichtelijker dan dat het nu is.. De mainpage wordt geen frame. Hekel aan frames. Wordt ook geen overflow. Wat wel overflow is zijn de PHP codes. Wanneer deze niet meer op de pagina passen qua breedte, moet je scrollen. Zo raakt de layout niet 'verneukt' :p

Verder moet je wel scrollen naar beneden en naar boven bij langere topics, of ik kan er altijd een vorige / volgende soort iets inbouwen??
Hmmz goed idee ... 15 berichten per pagina?

En 'verneukt' dat zet je toch niet in je bericht? :P

Reageren