Door
Bas
op 14-05-2004 14:49
gewijzigd op 14-09-2004 09:28
3.920 views
Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)
@Robin: dan doe je toch wat verkeerd, bij mij worden de getallen namelijk niet meegekopieerd ;)
@Bas: dat overflow gedoe is leuk, maar dan moeten de berichten wel iets breder worden, ze zijn op dit moment te smal
bijna niemand gebruikt nog 800x600 tegenwoordig dus het mag echt wel breder
Ik vind trouwens het plaatje bovenin en het logo niet echt mooi
het is wat saai naar mijn mening. er hoeven geen opvallende kleuren enzo in, maar een echt logo zou wel mooi zijn, in plaats van gewoon de tekst 'PHP' met een bordje 'hulp'
Voorbeeld van logo wat naar mijn mening beter zou zijn (let niet op de grootte, en kleuren kunnen ook anders. dit heb ik effe in elkaar gezet als voorbeeld):
ik heb vandaag 0,0 tijd meer voor iets.. zelfs geen tijd om bovenstaand logo naar de andere topic te zetten
ik moet NU gaan... gooi bovenstaand logo maar in de contest ;)
als er van het weekend/vrijdag nog geen goed logo is dan zal ik een nieuwe maken. wat vinden jullie dat in het logo moet of vinden jullie niet zozeer dat het er om gaat wat het is, maar of het mooi is?