Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)

Jah idd

Bas : "Logo van nieuwe layout isser al.."

Dat is serieus bedoelt?
PHP in een standaard font met een bordje hulp eraan is niet wat je noemt 'kewl' en ook niet echt een logo...

C'mon, mss zit er wel iets leuks tussen :)
Open het topic maar weer...
Als ik morgen tijd heb zal ik ook eens kijken of ik iets leuks in elkaar kan draaien.
Heey bas het forum gaat toch wel veel verbeteren he, als er de nieuwe layout is? Want het forum vindt ik nu niet erg goed :(

dit is ook een van de redenen dat ik zo weinig op het forum kom.

jep, forum wordt phater :p en over die logo's, er is al een 'logo' en ik ga hem niet meer veranderen omdat ik straks ook met csshulp soortgelijke logo's wil hebben.. hij wordt sowieso nog 'iets' aangepast.
helaas kan ik hier op m'n werk eventjes geen proxies gebruiken, maar als ik straks thuis ben zal ik wel flink gaan stemmen :D
@rick:

hoe moet het dan :)

en @d erik..

wat is er zo verkeerd dan? ik vind het wel aardig "nette" site.. staat prof en php = prof? :)
Het gaat alleen om het 'logo'.
Daar is toch niets aan? Ik vind die van Erik al een stuk beter :)
Als ik naar die resultaten van die poll kijk mitchiej ;)) maar ehm.. logo blijft toch zo, moet strak, geen gefriemel :))
bas, dit logo kan je geen logo noemen

dit logo bestaat uit twee tekstjes met een vierkantje en een sterretje

het is echt zwaar bagger en ook niet herkenbaar (wat een logo wel moet zijn)

"One can only try" Basiej.
Maar das toch geen logo ...
Dan vink die van nu beter ...

Reageren