Door
Bas
op 14-05-2004 14:49
gewijzigd op 14-09-2004 09:28
3.912 views
Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)
Misschien is dit een beetje offtopic maar wat dachten jullie ervan om het te splitsen in beginners en gevorderden voor PHP?
Of tenminste dat er vermeld wordt of iemand een beginner of gevorderde is?
Want voor een beginner zijn sommige dingen niet zo makkelijk te begrijpen als een gevorderde.
Ik ben zelf een beginner op PHP-gebied maar ben wel een gevorderde op computer-gebied.
Er is weinig wat ik niet kan en kan voor de meeste problemen zelf wel een oplossing vinden, maar genoeg over mezelf...
Edit:
en owja nog over de nieuwe layout: ik vind de layout mooi en overzichtelijk, en vind het 1e logo persoonlijk het beste.
Ik zou niet te grote pagina's maken want de meeste mensen nemen toch geen moiete om te scrollen meen ik en het zo instellen dat het ook op 800x600 past, er zijn altijd nog mensen die die resolutie wel gebruiken.
Hmm... ik ben gisteren echt een heel goed script tegen gekomen om PDF te maken zonder de PDFLib te installeren. Maar goed.. Ik kan hem hier nergens delen... (de link, want een 'rip-schandaal' kan natuurlijk niet ;))
Misschien dat Bas een optie kan maken (voor de nieuwe website) om links naar goede scripts toe te voegen...
Ik ga het denk ik dan zo doen, dat je bij links ook een categorie scripts en tutorials hebt en dat die dan weer categorien hebben waarin de links worden gepost :)
Hmm... ik ben gisteren echt een heel goed script tegen gekomen om PDF te maken zonder de PDFLib te installeren. Maar goed.. Ik kan hem hier nergens delen... (de link, want een 'rip-schandaal' kan natuurlijk niet ;))
Rippen niet, maar je kan het wel plaatsen met de originele copyright eronder, de naam van de maker, of gewo0n de link erbij zetten.