Eej mensen.. Wat vinden jullie van de vlgnde layout? Het is misschien een beetje tweakers stijl maar ik vind hem wel geinig opzich.. Zeg ook ff als je het te lame vind als deze gemaakt wordt.. want phphulp moet niet lame worden :)

Ja probeer Kikkers idee eens :P
Eej Bas!

Ik vind je logo mooi hoor!
Ik zou er niet teveel meer mee kloten,
lekker simpel en strak houden.

Succes er mee verder!!

de nieuwe versie ziet er goed uit, en wat eht logo betreft: houden zo, zwaar grafische logo's leiden toch alleen maar af. Wanneer komt hij online???? Ik kijk er naar uit.
Hij komt snel online, zit nog met een probleempje qua weergave van de PHP code. Het wordt nu in een soort overflow weergeven, maar als je dan hele lange php codes hebt moet je helemaal nara beneden scrollen en dan horizontaal scrollen om de code te lezen, en als je dan code wil lezen die bovenin de pagina staat, weer naar boven scrollen. Ik heb het niet zo op scrollen dus probeer het nu met CSS te overflowen op een of andere manier. Dit lukt nog niet, maar gaat zeker lukken op den duur :))) vraag maandag weer ff aan mijn css wizzard collega @ work.
@bas:

"The power of design is to keep it simple.."

[edit]Mijn vriendin doet een opleiding communicatie, en heeft geleerd dat er in een logo altijd een visie en een missie moet zitten. Ben ik toch redelijk in geslaagd. Wat schuilt er voor idee achter jou logo phperik?![/edit]

Misschien kunnen we een polletje ervan maken?

meeste stemmen gelden toch?
er is al een poll over geweest, en binnen de korste keren was het al duidelijk dat bijna iedereen positief was over het nieuwe logo
Hij komt snel online, zit nog met een probleempje qua weergave van de PHP code. Het wordt nu in een soort overflow weergeven, maar als je dan hele lange php codes hebt moet je helemaal nara beneden scrollen en dan horizontaal scrollen om de code te lezen, en als je dan code wil lezen die bovenin de pagina staat, weer naar boven scrollen. Ik heb het niet zo op scrollen dus probeer het nu met CSS te overflowen op een of andere manier. Dit lukt nog niet, maar gaat zeker lukken op den duur :))) vraag maandag weer ff aan mijn css wizzard collega @ work.
nog 1 vraagje, kan je dit misschien laten kiezen in je profiel?
ik vind het namelijk een stuk prettiger om een f*cked up layout te hebben dan zo'n 200px breed venstertje waar ik alles in moet lezen
en eventueel moet het ook mogelijk zijn om grote scripts in een nieuw venster te openen, een heel stuk makkelijker lijkt me
WOW is wel 1000 keer beter maar menu moet smaller
Menu moet niet smaller, is handig bij lange forum titels, of lange scripts/tutorial titels..
Rick, Ik wil het straks zo hebben dat de layout helemaal zichtbaar is en dat het de layout niet opfuckt..

Reageren