dynamische e-mail

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan R

Jan R

26/05/2024 07:35:10
Quote Anchor link
Hi

Ik werk al jaren met phpMailer. Geen problemen mee maar nu zou ik een dynamische e-mail willen. Dus dat ik de inhoud kan aanpassen NA dat de e-mail verstuurd is. Ideeën hoe dit te doen?

Jan
 
PHP hulp

PHP hulp

17/06/2024 13:12:39
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

26/05/2024 09:23:23
Quote Anchor link
Na wat zoeken blijkt dat het niet kan.

https://www.google.com/search?q=editing+email+after+sending
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/05/2024 09:31:38
Quote Anchor link
Inhoud van de e-mail is inderdaad niet aan te passen, zoals Adoptive zegt. Je zou wel extern bijvoorbeeld een afbeelding kunnen inladen, die je dan aanpast. Het enige nadeel is, is dat haast alle e-mail browsers standaard externe afbeeldingen blokkeren totdat de gebruiker de blokkade niet accepteert.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je dit zou willen doen, Jan?
Gewijzigd op 26/05/2024 09:32:37 door - Ariën -
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

26/05/2024 09:36:29
Quote Anchor link
Misschien moet je iets meer toelichten wat je precies wilt. Wil je de hele tekst vd mail kunnen vervangen, of alleen een specifiek dingetje?