Advertentie systeem gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Jorrit Rensen

Jorrit Rensen

21/07/2014 13:58:01
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Voor een website wil ik een advertentiesysteem maken, bijvoorbeeld zoals Marktplaats. Nu kan ik op Google niks vinden, omdat ik word doorverwezen naar ads management dingen. Mijn vraag aan jullie is: hoe kan ik een dergelijk systeem maken? Ik ben niet verschrikkelijk goed in PHP, maar ik begrijp de basics.

Alvast bedankt :)
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:37:02
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/07/2014 14:10:24
Quote Anchor link
Wat is je kennis tot nu toe? Je zult in ieder geval ervaring moeten hebben in:

- Database normalisatie
- Werking van JOINS begrijpen voor o.a koppelingen met categorieen.
- Begrijpen hoe je een bieding-systeem moet bouwen en hoe dit werkt
- Met datums in je database kunnen omgaan, want een bericht moet je automatisch kunnen verwijderen als deze verlopen is.
- Veilig inloggen, bij sterkte voorkeur met SSL
Gewijzigd op 21/07/2014 14:10:51 door - Ariën -
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

21/07/2014 15:32:13
Quote Anchor link
En daarbij gaat het niet om een klein project en dus zou ik aan het rijtje van Aar willen toevoegen om een degelijk framework te gebruiken als bijvoorbeeld Laravel of Symfony.
 
Jorrit Rensen

Jorrit Rensen

22/07/2014 13:33:41
Quote Anchor link
Helaas heb ik nog niet al te veel kennis. Ik heb gister via een tutorial een inlogsysteem kunnen maken die ik ook grotendeels begrijp. Hm het word dus even uitvogelen hoe ik dit ga doen, hebben jullie wellicht tutorials die mij op weg kunnen helpen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/07/2014 15:00:51
Quote Anchor link
Een dergelijk advertentie-systeem is behoorlijk uitgebreid. Ik denk dat je eerst echt eens goede ervaring moet op doen m.b.t. databases.

Is het misschien ene idee om eerst wat simpelere dingen te bouwen zoals een forumpje, simpel CMS-systeem etc?
 
Jacco Engel

Jacco Engel

22/07/2014 15:12:34
Quote Anchor link
En verder lijkt een beetje kennis OOP me voor een goed systeem ook geen overbodige luxe :)
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

22/07/2014 16:14:38
Quote Anchor link
http://www.phptuts.nl/view/41/

Hier een online basis cursus over SQL, als toevoeging op de opmerking van Aar.
Op deze site is tevens een OOP cursus te lezen.

Neem van ons aan dat je je echt eerst moet verdiepen in deze onderwerpen als je tenminste een degelijk systeem wilt bouwen.
 
Jorrit Rensen

Jorrit Rensen

23/07/2014 02:16:57
Quote Anchor link
Ah jammer om te lezen dat het erg moeilijk is. Maar het goede nieuws is dat het niet onhaalbaar is. Hoelang zou ik er, denken jullie, over doen om dit allemaal te kunnen leren als ik er één a twee uren per dag aan besteed? Ik wil het systeem namelijk gebruiken voor een bedrijfje, maar het liefste start ik dat zo snel mogelijk op.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

23/07/2014 10:59:50
Quote Anchor link
Neem je genoegen met lang? Denk dat als je het moet leren en programmeren je over een half jaar tot een jaar minimaal praat met 1 a 2 uur per dag.

Er van uit gaande dat het ook een beetje goed en stabiel moet zijn met zowel een frontend als een management systeem
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.