Browser based game - Galaxy Wars

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Johan K

Johan K

09/10/2007 22:55:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Ik ga een browser-based game maken genaamd "Galaxy Wars".
Maar ik wil eerst weten of ik in de ogen van andere mensen of ik een goede richting op ga met de lay-out.

Momenteel weet ik dat het met FireFox de pagina goed rendered.
Aangezien ik alleen IE 6.0 op mijn pc heb staan wetend dat die verschrikkelijk out -dated is, heeft het niet veel zin om daarin ook de pagina te checken.

Nu zit ik alleen met een dilemma over, "Zal ik het IE compatibele maken" ?
Zelf heb ik geen een reden om dat te doen, zelf denk ik dat ik een browser check ga maken, die er voor zorgt dat je een waarschuwing krijgt wanneer je met IE de pagina opent en dat je eventueel door kan gaan, of firefox/opera/etc downloaden.

Ik heb zoiets, laat IE maar compatibel worden met de standaarden van HTML & Css. Want zo blijven we allemaal maar IE compatibele programmeren.

Het spel staat op mijn computer:
Denk eraan dat als er geen verbinding kan komen, dat mijn computer uit staat.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan K
 
PHP hulp

PHP hulp

27/07/2024 08:25:23
 
- -

- -

09/10/2007 23:03:00
Quote Anchor link
Een supermarkt eigenaar wacht toch ook niet tot gehandicapten uit hun rolstoel stappen en lopend door de smalle gangetjes kunnen?

Klant is koning.

Edit:
En over die lay-out: heb is een begin. Je zult het iets moeten uitbreiden, de header is leuk maar de rest is nog te saai. En je moet het lettertype (van het menu) veranderen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Henk

Henk

09/10/2007 23:08:00
Quote Anchor link
Lol, is dat een CSSPlay menu? :-P
 
Johan K

Johan K

09/10/2007 23:16:00
Quote Anchor link
Dat is een horizontale UL LI menu.
Door css, voor een of andere reden niet compatiable met IE!..

En ik weet dat de bezoeker koning is, maar:
Als je ziet dat het wiel van de rolstoel van de gehandicapte los komt te zitten dan draai je toch even het moertje aan?

Firefox is beter, veiliger, je hoeft niet te wachten of patch day Tuesday voorals er een hele kritieke lek is gevonden in IE.
En veel meer compatiable met talen zoals css 3.0.

Beter is toch uiteindelijk wat iedereen wilt? ( tenzij je een verschrikkelijke hypocriet bent die java gaat gebruiken omdat iedereen php gebruikt :P )
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan K
 
- -

- -

09/10/2007 23:20:00
Quote Anchor link
Ik ga hier verder niet op in, dan krijgen we een eindeloze nietes welles discossie, maar je weet nu wat mijn mening is.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

09/10/2007 23:34:00
Quote Anchor link
Toevallig wordt IE 6.0 meer gebruikt dan firefox dus dan zou je met behulp van jou redenatie moeten zeggen dat je zorgt dat het er in IE 6.0 goed uitziet en firefox gebruikers de boom in kunnen.

Oftewel dit lijkt vooral op pure luiheid van de programmeur/designer.
 
Johan K

Johan K

09/10/2007 23:39:00
Quote Anchor link
Nou, het is eigenlijk dat ik zo veel mogelijk bandwidth wil besparen door zo min-mogelijk dingen voor de user te laten downloaden.

In de toekomst, zou ik kunnen zeggen van als een IE browser op de website komt, dat hij een andere stylesheet met IE rules.

Maar dit zeker nog niet in het begin van de site.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

10/10/2007 10:17:00
Quote Anchor link
stop maar met bouwen (tenzij dit van jouw is)
http://galaxywars.sat1.de/index.php
 
Johan K

Johan K

10/10/2007 18:21:00
Quote Anchor link
Ja, had ik gister al gezien.
Alleen even de titel veranderen, en dat probleem is opgelost.

En de titel in het plaatje trok me toch niet zo erg aan om eerlijk te zijn.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan K
 
GaMer B

GaMer B

10/10/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Als het zich (weer) afspeelt in de "galaxy" kun je al stoppen. OGame en al die andere spellen zijn je voor en je kunt hun niet inhalen of evenaren... Als je een ander onderwerp kiest maak je misschien iets meer kans.
 
Paul K

Paul K

10/10/2007 19:39:00
Quote Anchor link
*Hik*
http://galaxywar.nl/
Ben zelf een van de makers, forget it my friend
 
- -

- -

10/10/2007 20:03:00
Quote Anchor link
@paul.

Ik zie het probleem niet..
Zo te zien maakt johan het zelf en de naam kan je ook niet clamen omdat al een bestaan spel is..

@Johan

Ik zou het wel compatible met IE omdat toch de meeste mensen vast blijven zitten aan IE. Succes :)
 

10/10/2007 20:17:00
Quote Anchor link
@Paul

Ja dat is dan weer het andere uiterste, alleen IE compitatibel. Ziet er ook niet super aantrekkelijk uit maar al stuk beter dan die van johan.
 
Johan K

Johan K

10/10/2007 20:19:00
Quote Anchor link
Tja, ik was al van plan om de naam te veranderen.
Maar "Alweer een spel wat zich afspeelt in de ruimte" zal ik niet zeggen.
Ik heb ideeën met dit spel dat veel interesse zal tonen bij veel mensen.

Het gaat zich echt onderscheiden.

Ik ben begonnen met het bouwen met de website zo'n 2 dagen gelden.
De layout is slecht, maar dit blijft niet zo.

Momenteel is dit "Quick photoshop" werk.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan K
 
Dennis

dennis

10/10/2007 20:48:00
Quote Anchor link
er mogen toch 2 bakkers in een dorp zijn
waarom dan niet meerdere games


en btw
zt te googlen en vond ook dit

www.glwars.com
www.glwars.net
www.glwars.org
www.glwars.eu
www.glwars.nl

allemaal van 1 of andere www.rdgamegroup.com

gaat wss 1 november online
 
Dennis

dennis

10/10/2007 21:12:00
Quote Anchor link
heej

www.galaxywar.nl is letterlijk van www.ogame.nl gekopieerd
dus de maker hiervan kan die beter z.s.m. weg halen

want dat is diefstal
 
Niek Weevers

Niek Weevers

11/10/2007 21:02:00
Quote Anchor link
Ik zeg het nog maar een keer, wat iedereen al zegt: als je serieus met dit wilt bezig zijn, dan moet je dit crossbrowser maken.
Quote:
Ik heb zoiets, laat IE maar compatibel worden met de standaarden van HTML & Css. Want zo blijven we allemaal maar IE compatibele programmeren.

Ik heb geen idee waarom je het bovenstaande zegt, jij bent degene die zich aan zal moeten passen en niet IE.
Je bent duidelijk niet echt serieus bezig hiermee.
 
Frank -

Frank -

11/10/2007 21:09:00
Quote Anchor link
HO, STOP!

Spijker jij eerst eens even je jouw pc dicht, iedere halve zool kan zomaar in jouw databases komen. Lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling...

Hierop voortbordurend, heb je wel enig idee over wat het woord 'veiligheid' inhoud? Hoe ga jij voorkomen dat jouw Browser based game - Galaxy Wars niet wordt gehacked?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/10/2007 21:18:00
Quote Anchor link
uhm, zorg eerst dat ik niet meer in de phpmyadmin kan komen, dan pas beginnen met een spel..

waarom een spel dat niet iets anders is dan een bestaand spel, met een ander kleurtje? denk jij dat jij ooit uber uber bekend wordt met dat spel?
 
GaMer B

GaMer B

11/10/2007 21:18:00
Quote Anchor link
Paul schreef op 10.10.2007 19:39:
*Hik*
http://galaxywar.nl/
Ben zelf een van de makers, forget it my friend

Hoe bedoel je: Ben zelf een van de makers? Zit je in het OGame developers team? Denk het niet namelijk. Dit is gewoon een rip/gelekte versie van OGame + de layout van OGame.

Dan ook nog "copyright by Jorrit Darkfire 2007" eronder zetten... Je zou je moeten schamen... :(
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/10/2007 21:21:00
Quote Anchor link
joah, goed idee voor je johan: jat ook een game!! xD uhm, ik vind dat johan nog beter bezig is dan paul, hij PROBEERT het tenminste zelf te maken, jatten is nog z*eliger!!
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.