Bugs

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 6 7 8 volgende »

Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

14/05/2010 13:29:55
Anchor link
rss feed scripts geeft een foutmelding
Gewijzigd op 16/05/2010 21:56:03 door B a s

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 00:18:52

14/05/2010 19:18:17
Anchor link
Bewegende GIF's zijn na upload niet meer bewegend...

Dat Hoeftniet

Dat Hoeftniet

14/05/2010 19:24:51
Anchor link
Mogelijk beveiligingsrisico overigens ook, die "image.php".. Include namelijk ook externe bestanden........

Gerben G

Gerben G

14/05/2010 19:29:47
Anchor link
Als je een bericht toevoegt wat geplaatst wordt op een nieuwe pagina, wordt je teruggestuurd naar de oude pagina.

En bij mij (Windows XP + Chrome) wordt het tekst veld van het reageren (de pagina die je krijgt als je op de knop reageren klikt en dus niet het snel reageren) flikkert 1 keer heel kort rood.

Gerben G

Gerben G

14/05/2010 19:32:49
Anchor link
De titel van de profiel linkjes (als je een bericht gewijzigd hebt, kloppen niet. Hier staat profiel van). In broncode staat er dan <a href="" title="Profiel van "Naam van gebruiker""

Edit:

Sorry voor bump. Was handig geweest als dit automatisch aan het vorige bericht werd toegevoegd.
Gewijzigd op 14/05/2010 19:34:30 door Gerben G

Synaps Framework

Synaps Framework

14/05/2010 19:50:17
Anchor link
Proficiat met je nieuwe site bas, ziet er gelikt uit.

Even 2 dingen. Heb net een class geupload. Echter hierin staat een ?> in een string, welke de BB van de php code afbreekt. Misschien is hier iets aan te doen.

En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?

14/05/2010 19:57:34
Anchor link
Pepijn:
En linkjes, zoals in deze topic staan de targets niet op _blank. Heel irritant en basic knowledge toch? Misschien even aanpassen?

Euh, misschien moet jij effe naar DTD's enzo kijken.
Bij strict mag je geen target gebruiken voor links. Dan is je html niet valid.
Basic knowledge toch?

Edit: Zie dtd, dit en dit.
Gewijzigd op 14/05/2010 20:09:31 door

Joren de Wit

Joren de Wit

14/05/2010 22:01:14
Anchor link
Nested quotes werken ook niet echt lekker:

Quote:
Een post met daarin
Quote:
een andere quote...

werkt niet lekker

Tot 1 quote diep is het wel mooi om deze weer te geven, dieper zou je gewoon kunnen negeren. Op dit moment wordt echter de eerste [/quote] tag gematched, waardoor de quote te vroeg afgesloten wordt.

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

14/05/2010 22:46:12
Anchor link
Het is geen bug maar meer een opmerking:

Ik vind het zelf niet fijn dat je zoveel informatie moet opgeven.
Zoals je voor en achternaam, plaats, etc.

Yea Rupie

Yea Rupie

14/05/2010 23:06:35
Anchor link
Ik kan mijn bericht niet editten in het 'Paginanummering' topic. Als ik op de edit button klik komt er wel een balk en kan ik de tekst veranderen maar als ik dan op opslaan klik komt weer me oude bericht.

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

14/05/2010 23:09:16
Anchor link
raar... bij mij werkt het wel...

14/05/2010 23:44:33
Anchor link
Als er geen reacties zijn, is snel reageren er niet. Dat is onhandig, meestal wil je dan juist zo'n snel reageren boxje hebben.

Oid T

Oid T

15/05/2010 00:11:08
Anchor link
http://www.phphulp.nl/php/script/classes/autoload-class/1772/autoloadphp/1280/ script wordt midden in afgebroken

Edit:

Ik spring na het plaatsen van een bericht, niet automaisch weer naar mijn eigen nieuwe bericht.

Edit 2: Na wijzigen van een bericht moet ik de hele topic weer opnieuw lezen.
Gewijzigd op 15/05/2010 00:12:11 door Oid T

15/05/2010 00:57:07
Anchor link
Yea:
Ik kan mijn bericht niet editten in het 'Paginanummering' topic. Als ik op de edit button klik komt er wel een balk en kan ik de tekst veranderen maar als ik dan op opslaan klik komt weer me oude bericht.

Klopt, hier ook.
EditIt is undefined.
Volgens mij klopt die php linkjes generator ook niet, want ik heb nu voor m'n berichtje 'serialize' staan: http://www.phphulp.nl/php/script/classes/autoload-class/1772/

Peter ndshomebrew

Peter ndshomebrew

15/05/2010 12:42:44
Anchor link
De afbeeldingen die je in je post zet (in elk geval bij artikelen) kunnen niet worden weergegeven.

Dit is soms erg storend ;)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/05/2010 13:20:23
Anchor link
- Niet echt een bug, maar alle vaste teksten moeten nog eens goed doorgelopen worden. Daar zitten wel wat fouten in.
- De provincienamen komen volgens mij niet altijd uit dezelfde bron. In mijn instellingen staat Zuid-Holland, op mijn profiel Zuid-holland. Dat is enigszins slordig.
- Vanuit mijn profiel klik ik op een oude Koffiehoek-topic. Wordt niet geopend. Ik krijg de index van het forum.
- Reageren (niet snel reageren). Daar staat boven 'Je bent ingelogd als: ...'. Dat heeft geen meerwaarde. Dat staat ook helemaal bovenaan. Zet op die plek liever de gegevens van de topic waarop je reageert.
- Her en der kunnen de titels van de pagina's beter. Op deze reageren-pagina staat er als titel Forum, terwijl dit beter Reageren zou zijn.
- Het openen van de forum-index duurt bij mij wat lang in vergelijking met de andere pagina's van de site. Misschien kan je die pagina gaan cachen.

Het is een goed begin! Keep up the good work!

15/05/2010 13:39:59
Anchor link
Als je niet ingelogd bent, krijg je nog steeds wel het 'snel reageren' boxje.

Niels Kieviet

Niels Kieviet

15/05/2010 14:04:41
Anchor link
Als je bent uitgelogd staat er 'Je bent succesvol uitgelogd' terwijl er bovenaan gewoon nog staat dat ik ben ingelogd:)

EDIT:

Als je op een topic klikt bij laatste forum berichten gaat hij naar de eerste pagina en als er meerdere zijn niet de laatste.. Hoort dat zo of?
Gewijzigd op 15/05/2010 14:23:27 door Niels Kieviet

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

15/05/2010 16:09:55
Anchor link
Het kan zijn dat ik er overheen kijk, maar de link naar het online voorbeeld van scripts is er niet meer.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/05/2010 17:14:07
Anchor link
Bij de Priveberichten aan de rechterkant:

Vestuurde berichten

Moet dit geen: 'Verstuurde berichten' zijn, met een 'r' ;-)

Pagina: « vorige 1 2 3 4 ... 6 7 8 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.