checkbox verschijnt niet in formulier-generator

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mary Grooteman

Mary Grooteman

29/01/2015 12:53:19
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb ooit met http://www.php-solutions.nl/scripts/formulier-generator een prima simpel en goed werkend formuliertje gemaakt. Toen wilde ik er alleen maar een checkboxje aan toevoegen, voor optie nieuwsbrief ontvangen. Maar als ik een test doe met angevinkt boxje zie je het niet terug in de automatische email. Weet je nog niet of iemand wel of niet de nieuwsbrief wil.
Heb van alles gegoogeld en uitgeprobeerd maar ik weet heel weing van php.
Toen weer terug naar bovenstaande site, en een nieuw formuliertje aangemaakt, met checkboxje, 1-tje erin, maar die verschijnt niet, niet in de gegenereerde php en dus ook niet op de pagina. Ik heb het al verschilllende keren opnieuw geprobeerd, is dat bekend of doe ik iets fout?
Alvast bedankt,

Toevoeging op 29/01/2015 13:00:29:

sorry, opgelost, er moest een label in en ik kan dit topic niet meer verijderen...moet de admin maar doen dan,
groetjes, Mary
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.