$email =

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Developer Front-end

Functie omschrijving Front-end Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een front-end developer voor een organisatie in de regio Veenendaal die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. Je hebt in deze functie een adviserende rol hiervoor moet je beschikken over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Je creëert unieke concepten door samen met collega’s en klanten te overleggen over aangeleverde designs. Hiermee draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor klanten wanneer het gaat over planningen, hierin is het jouw taak om alle betrokkenen goed

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Als Senior Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende best-gecertificeerde Java community. Deze bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Aval en de Nationale Politie. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 21:49:33
Quote Anchor link
Ik wil graag dat hij emailadressen uit een betaande database van mij haalt, en vervolgens dit voor mij neer zet:

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

Ik heb nu dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;


$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {

                echo ''.$f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers"; ?>


Maar hier krijg ik alleen maar de email adressen met komma's achter elkaar op mijn pagina te zien:

[email protected], [email protected], [email protected], enz

maar ik wil juist dat ik

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

krijg zodat ik die verderop in mijn pagina opnieuw kan oproepen.

PS Ik ben beginner
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 15:38:10
 
Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 21:50:45
Quote Anchor link
lijn 14 veranderen door

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$email
.= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>


edit:

geen or die() gebruiken op fouten op te vangen!
Gewijzigd op 22/02/2011 21:53:04 door Jasper DS
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:03:27
Quote Anchor link
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Ik heb ook een regel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

@$send = mail($email, "Melding ".$onderwerp, $content_verstuurder, "From: ".$naam_afzender."<[email protected]>");  

?>


Hoe kan ik hier een BCC invoegen?
 
Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 22:05:26
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 22:20:38
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 22:03:27:
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Wat bedoel je daarmee? Je wil toch alle e-mailadressen?

Let er wel op dat je aan 't einde dan ook altijd een komma hebt staan.
Je kunt ook is kijken naar de functie implode().
Gewijzigd op 22/02/2011 22:21:34 door Michael -
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:24:58
Quote Anchor link
Ja, maar als de mensen hun email ontvangen, dan ziet iedereen elkaar zijn email adres, en ik ben al wezen kijken naar PHP Jasper zijn voorbeeld4, maar ik kom er niet uit.

Toevoeging op 22/02/2011 22:28:51:

PHP Jasper, jij stuurde mij die regel, die probeer ik dus nu te vervangen voor:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: '$f_linkpartners['email'].', ' . "\r\n";
?>


Maar dat gaat niet
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 22:51:41
Quote Anchor link
Stuur je $headers wel mee in mail()?
Bekijk het voorbeeld eens goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
// multiple recipients
$to  = '[email protected]' . ', '; // note the comma
$to .= '[email protected]';

// subject
$subject = 'Birthday Reminders for August';

// message
$message = '
<html>
<head>
  <title>Birthday Reminders for August</title>
</head>
<body>
  <p>Here are the birthdays upcoming in August!</p>
  <table>
    <tr>
      <th>Person</th><th>Day</th><th>Month</th><th>Year</th>
    </tr>
    <tr>
      <td>Joe</td><td>3rd</td><td>August</td><td>1970</td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Sally</td><td>17th</td><td>August</td><td>1973</td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>
'
;

// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'To: Mary <[email protected]>, Kelly <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'From: Birthday Reminder <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'Cc: [email protected]' . "\r\n";
$headers .= 'Bcc: [email protected]' . "\r\n";

// Mail it
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:59:55
Quote Anchor link
Ja, maar ik wil het uit een database halen, dus hoe verwerk ik dat met:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;


$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {

                $email .= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers"; ?>


De uitslag van hierboven is: $email = [email protected], [email protected], enz

Maar ik moet iets krijgen van:
$headers .= 'Bcc: [email protected], [email protected], [email protected], enz' . "\r\n"

En dat wil me niet lukken
Gewijzigd op 22/02/2011 23:01:09 door Ivo Sanders
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 23:07:21
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;

// multiple recipients
$to  = '[email protected]';

$subject = 'Onderwerp';

$message = 'Je (html) bericht';


// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'From: Bedrijfsnaam <[email protected]>' . "\r\n";

$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {


                $headers .= 'Bcc: '.$f_inschrijvers['email'] . "\r\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers";

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>


Zoiets bijvoorbeeld. Natuurlijk moet je foutafhandeling wel anders, want nu wordt de mail nog verstuurd ondanks dat er geen inschrijvers zijn.
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 23:32:39
Quote Anchor link
Jammer, werkt niet
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 00:25:39
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 23:32:39:
Jammer, werkt niet

Met alleen dat kunnen we je niet helpen. Vertel wat er niet werkt, met eventueel de code die je nu hebt en eventueel de foutmeldingen die je krijgt.
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

23/02/2011 00:28:27
Quote Anchor link
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf
Gewijzigd op 23/02/2011 00:29:01 door Ivo Sanders
 
Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 00:39:45
Quote Anchor link
Gebruik swiftmailer en zet die in een while? :)

en als je de emails toch in een waarde wilt zetten zou ik het zo doen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

if (mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
    $i = 0;
        while ($f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc($s_inschrijvers)){
            if($i == mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
                $email .= $f_inschrijvers['email'];
            }
else{
                $email .= $f_inschrijvers['email'].', ';
            }

            $i ++;
        }
}


?>
Gewijzigd op 23/02/2011 00:44:38 door Mitchel V
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 00:59:34
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 23/02/2011 00:28:27:
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf


Graag in dit topic blijven en geen nieuwe maken omdat het niet lukt.
In het andere topic gooi je al met dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: ' $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>

Wat al totaal niet lijkt op de regel in mijn voorbeeld. Zo gaat 't dus ook nooit werken.
Het scriptje van Mitchel is handig om die laatste komma eruit te houden.

@Mitchel moet $i=0 niet 1 zijn? mysql_num_rows begint met 1.
Gewijzigd op 23/02/2011 01:00:39 door Michael -
 
Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 16:59:48
Quote Anchor link
Klopt :p

Maar Ivo, waarom gebruik je geen swiftmailer? :)
 
- SanThe -

- SanThe -

23/02/2011 17:23:53
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.