Error 500 in PhpMyAdmin

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arjen van Putten

Arjen van Putten

03/04/2007 11:50:00
Quote Anchor link
Hallo mensen,

Ik wou vandaag even een nieuwe tabel invoegen met phpmyadmin. Maar toen ik op de 'Create' knop drukte kreeg ik de volgende melding.

Server error!

The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Either the server is overloaded or there was an error in a CGI script.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.
Error 500
localhost
04/03/07 11:38:48
Apache/2.2.2 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.2 OpenSSL/0.9.8b mod_autoindex_color PHP/5.1


Ik heb wel eens eerder van deze error gehoord. Maar kon er nergens op internet iets over vinden wat phpmyadmin betreft.

Ik krijg deze error elke keer wanneer ik iets wil wijzigen of aanmaken. verder kan ik wel de gegevens in de tabellen bekijken.

Ik heb apache al opnieuw geinstalleerd en een aantal keer opnieuw opgestart, mysql in en uitgeschakeld maar niets helpt!

Ik kan ook geen backup van mijn tabellen maken omdat ik dan de zelfde error krijg :(

weet iemand van ik moet doen?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/06/2024 06:14:27
 
- SanThe -

- SanThe -

03/04/2007 12:59:00
Quote Anchor link
Kijk eens in de logfiles.
 
Arjen van Putten

Arjen van Putten

03/04/2007 15:29:00
Quote Anchor link
Ik bedacht me opeens vanmiddag dat ik vorige week vrijdag een webserver van Zend had geinstalleerd. Het bleek hier aan te liggen en ik heb dit weer gedeinstalleerd. Hij doet het nu weer prima.

Sorry voor de moeite, maar dit was ik echt helemaal kwijt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.