formulier is niet verzonden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Robert Jansen

Robert Jansen

26/10/2014 11:19:07
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een formulier en de website draait op Wordpress. Verder gebruik ik wampserver 2.4 om te testen.
Als je het formulier invult en op de knop verstuur klikt dan krijg ik de melding "e-mail is niet verzonden".

Mijn vraag is: heeft dit te maken met de wampserver? weet iemand een (open source) webserver waarop ik zoiets kan testen?

alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 03:12:22
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2014 11:21:10
Quote Anchor link
Dit zou goed te maken kunnen hebben met WAMP-server. Heb je in php.ini wel een SMTP-adres van je provider ingevuld? (vergeet Apache daarna niet te herstarten)
Gewijzigd op 26/10/2014 11:21:49 door - Ariën -
 
Robert Jansen

Robert Jansen

26/10/2014 11:26:30
Quote Anchor link
ja, dit is al ingevuld. Maar dan kan ik het formulier nog steeds niet versturen.

is er ook een (open source) server die dit wel kan?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/10/2014 11:29:09
Quote Anchor link
Dan denk ik dat de provider het niet ondersteunt, of de instelling is ergens niet goed?

Probeer eens uit te zoeken wat er misgaat door PHPmailer als losse test gebruiken met SMTP.
 
John D

John D

26/10/2014 11:32:04
Quote Anchor link
Ik ben niet bekend met wamp maar is met behulp van een php.ini instelling een SMTP server te definieren en te autoriseren? Misschien de phpmailer class toevoegen aan de code?
 
Veco Design Scripting

Veco Design Scripting

26/10/2014 11:34:08
Quote Anchor link
Gebruik de online service van mailchimp of installeer het XAMPP server pakket. Met XAMPP lukt het mij wel om dingen te versturen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.