Formulier versturen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. 50% van jullie werkzaamheden is maatwerk en de overige 50% is

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »
Bare_nature

bare_nature

18/08/2004 17:35:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb de tutorial over formulieren gelezen. Formulieren maken op zich is eenvoudig maar de manier waarop ze moeten verwerkt worden en verstuurd worden begrijp ik niet echt. PHP is nieuw voor mij maar toch zou ik er graag gebruik van maken.

Wat moet ik concreet doen. Ik heb bv. een contact.htm file waar m'n forumlier staat. Wat is de volgende stap? M'n host ondersteunt PHP dus dat is geen probleem.

bare_nature
 
PHP hulp

PHP hulp

25/05/2024 18:09:45
 
Mitch X

Mitch X

18/08/2004 17:44:00
Quote Anchor link
Wat ben je vergeten te vertellen?
- Wat je wilt versturen; een naam? Emailadres? Textje?
- Waarheen moet het verstuurd worden?
- Hoe wil je het versturen? POST, GET, versleuteld?
 
Marien xD

Marien xD

18/08/2004 19:49:00
Quote Anchor link
Go Mitch Go Mitch ;)

het werkt eigenlijk redelijk simpel:

if($submit)
{
formulier verwerken
}
else
{
formulier tonen
}
 
SerpenT

SerpenT

18/08/2004 20:18:00
Quote Anchor link
huh mitch w8 fftjes, je zegt
Quote:
- Hoe wil je het versturen? POST, GET, versleuteld?


wat is dat versleuteld dan? en hoe zet je dat in de <form> tag en hoe haal je dat op in php? want daar heb ik nog nooit van gehoord?

thijs
 
Mitch X

Mitch X

18/08/2004 20:22:00
Quote Anchor link
Niet in de form tag, daarna :)
 
SerpenT

SerpenT

18/08/2004 20:41:00
Quote Anchor link
oh met md5? maar je kunt het tog niet versturen met md5?

als ik er helemaal naast zit moet je het maybe fftjes uitleggen:P
 
Mitch X

Mitch X

18/08/2004 21:22:00
Quote Anchor link
Neej, met daarna bedoelde ik na het verzenden van het form, kwas niet helemaal duidelijk :P
 
Bare_nature

bare_nature

18/08/2004 21:31:00
Quote Anchor link
Meer informatie bij deze:
Het is een form waar de bezoeker zijn/haar naam en voornaam, email en bericht ingeeft. Deze wil ik bijgevolg versturen naar m'n emailadres. Of het via POST of GET gebeurt maakt mij niet uit (wat het gemakkelijkste is).

BN
 
Bare_nature

bare_nature

20/08/2004 00:52:00
Quote Anchor link
Komen er nog reacties of moet ik het met dit doen?

BN
 
Mitch X

Mitch X

20/08/2004 09:14:00
Quote Anchor link
Dat is dus een contactformpje :)
http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/12
 

24/08/2004 20:15:00
Quote Anchor link
Hi guys,
Ik vind het stom dat dit basis dingetje mij niet lukt. Weten jullie misschien wat? Let op: dit is een formulier wat tevens de afhandeling in orde maakt. Omdat jullie denk ik al vrij lang bezig zijn met php kunnen jullie mij dit misschien uitleggen.

<html>
<head>
<title>Mailformulier</title>
</head>
<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php

function valid_mail ($str) {
 return  (ereg ('(^[0-9a-zA-Z_\.-]{1,}@([0-9a-zA-Z_\-]{1,}\.)+[0-9a-zA-Z_\-]{2,}$)', $str));
}
function
valid_name ($str) {
 return  (ereg ('^[A-Za-z. -]+$', $str));
}


$naam = ucfirst($naam);

if ($verzendbutton != "verzenden" || !valid_name($naam) || !valid_mail($mailadres) || !$reactie) { // dus als het formulier leeg is of een van de waarden niet is ingevuld
?>

<form action="mailform4.php" method="post">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_name($naam)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw naam correct in!</font><br>";
}

?>

Naam: <input type="text" name="naam" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $naam ?>
"><br>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !valid_mail($mailadres)) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw mailadres correct in!</font><br>";
}

?>

E-mail: <input type="text" name="mailadres" value="
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $mailadres ?>
"><br>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($verzendbutton && !$reactie) {
        echo "<font color=\"red\">Vul hier uw reactie in!</font><br>";
}

?>

Uw reactie: <textarea cols="30" rows="4" name="reactie">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php echo $reactie ?>
</textarea>
<input type="submit" value="verzenden" name="verzendbutton">
</form>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
} else { // in alle andere gevallen (dus formulier verzonden)
    $boodschap = "Naam: ".$naam."\nCommentaar: ".$reactie;
    mail($mailadres, "Uw reactie van de website", $boodschap);
    echo "Bedankt ".$naam.", fijn dat je mee wilde doen!";
}

?>

</body>
</html>
Maar na verzending krijg ik dit:


Warning: Failed to Receive in c:\phpdev\www\hoofdstuk.formulieren\mailform4.php on line 43
Bedankt Jeroen, fijn dat je mee wilde doen!

De onderste regel is eigenlijk wat ik zou moeten ontvangen. Weten jullie wat ik hier fout doe??

Groet, Jeroen
 
Mitch X

Mitch X

24/08/2004 20:28:00
Quote Anchor link
Staat alles wel goed in PHP.ini?
 

25/08/2004 00:09:00
Quote Anchor link
Ja mitch alles nagekeken bij alle php.ini's
Ik zie wel dit bij php.info staan:
SMTP mail.mydomain.com smtp.tiscali.nl
Is dat o.k? mijn smtp is smtp.tiscali.nl
Groet, Jeroen
 
B a s
Beheerder

B a s

25/08/2004 08:54:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je daar beter van kunt maken:

SMTP smtp.tiscali.nl
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.