Foute query-resultaat carthesisch product???
Hey,
Ik heb een vraag en mogelijk hebben jullie een antwoord. Voor school heb ik een opdracht gekregen over query's.
Nu is de vraag :
Geef een voorbeeld van een foute query (die als resultaat een carthesisch product geeft) en leg dit voorbeeld in eigen woorden uit.
Heb al aardig lang op internet gekeken maar kon het nergens vinden.
Alvast bedankt,
Jasper
Ik heb een vraag en mogelijk hebben jullie een antwoord. Voor school heb ik een opdracht gekregen over query's.
Nu is de vraag :
Geef een voorbeeld van een foute query (die als resultaat een carthesisch product geeft) en leg dit voorbeeld in eigen woorden uit.
Alvast bedankt,
Jasper
Mod edit The Dutch Guy:
Het is niet toegestaan je posts leeg te halen.
Gewijzigd op 18/11/2010 16:34:09 door Bas IJzelendoorn
Gesponsorde koppelingen:
Omdat dit voor school is zal dit vast ook betekenen dat je bepaalde stof hebt moeten leren. Daarin staat vast uitgelegd wat carthesisch product is. Dus heb je ook niet hoeven te zoeken.
Ook weet ik niet waarop je gezocht hebt, want dit is ontzettend bekend / basis.
Ook weet ik niet waarop je gezocht hebt, want dit is ontzettend bekend / basis.
- SanThe - op 18/11/2010 16:03:44:
Beetje krom dat je hier een link naar iets moet plaatsen wat zo simpel te vinden is.
Zelf nadenken mag ook nog wel.
ik dacht dat het probleem van mensen die hun begin post helemaal veranderen was opgelost
Vincent Huisman op 18/11/2010 16:13:34:
ik dacht dat het probleem van mensen die hun begin post helemaal veranderen was opgelost
Nee. Fabeltje. Het beste is om phphulp te verlaten. Ben je ook van deze onzin troep af.
Jasper Houterman op 18/11/2010 15:53:23:
Hey,
Nu is de vraag :
Alvast bedankt,
Jasper
Nu is de vraag :
Alvast bedankt,
Jasper
Wordt eens volwassen.
Karl Karl
:-)
:-)
Zet AUB je bericht eens terug............
Staat in de quote van Karl.