gezocht iemand die Ideal (mollie) kan implementeren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ricky simons

ricky simons

02/11/2012 20:24:30
Quote Anchor link
Voor een website zoek ik naast een bestaande subscription (Paypal) iemand die voor mij (natuurlijk tegen betaling) ideal van mollie kan implementeren. (Mollie account heb ik en ik kan Ideal betalingen ontvangen)
Info of de website geef ik via de mail.
De website is geschreven in PHP en mysql
Gewijzigd op 02/11/2012 20:31:10 door Ricky simons
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 02:00:07
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

02/11/2012 20:32:39
Quote Anchor link
Deze kan je downloaden en dan in je website zetten. Is van Mollie

Download Zip op GitHub


Voor meer modules kijk hier op Mollie.nl
 
Ricky simons

ricky simons

02/11/2012 20:38:41
Quote Anchor link
Heb ik al gedownload ja. Geen idee hoe dat werkt. En de script die ik gebruik daar is geen module van mollie voor om te implemeteren. (zoals voor wordpress en andere scripts ofzo)
Daarom zoek ik ook iemand die dat voor mij kan doen tegen betaling.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

02/11/2012 20:59:08
Quote Anchor link
Het is in principe niet zo lastig. heb je al een winkelwagen tot en met een totaal overzicht? Dus kom maar op.
Gewijzigd op 02/11/2012 21:01:21 door Frank Nietbelangrijk
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

02/11/2012 21:01:42
Quote Anchor link
Wat heb je al, misschien kunnen we je helpen?
 
Frans Hoogervorst

Frans Hoogervorst

20/02/2013 12:07:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik hoop dat je mij kunt helpen?
Ik wil de klanten met iDeal via Mollie laten betalen.
Dus logo en dan verwijzing.
Hier heb ik al iets maar kom er niet uit omdat dit een van tevoren ingezet bedrag is (id=1154911).
Ik wil dus eigenlijk een zelf in te vullen bedrag of een variabel die in de winkelwagen zit.
Kun je mij helpen als leek?

<html>
<head>
<script type="text/javascript"
src="https://www.mollie.nl/partners/js/xxxxxxxxxx.js"></script>
</head>
<body>
<a href="#" onclick="mbetaal('id=1154911');return false;"><input type="image" src="http://website.nl/images/catalog/betlogo/ssp_cart_03_small.gif"></a>
</body>
</html>

Alvast bedankt.

Frans
 
Patrick b

Patrick b

26/02/2013 21:20:41
Quote Anchor link
Ook ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen (of nog liever, het wil bouwen). Ik heb een joomla component welk il moet koppelen met Mollie Ideal.

Volgens de ontwikkelaar van het component moet ik het werkende paypal script als voorbeeld gebruiken.... ik heb dat bestand geopend maar ik kan er helemaal niets mee.....

Wie o wie wil mij helpen en er een leuk pakket met mooie culinaire producten voor terug hebben?

Alvast bedankt,

Patrick
Gewijzigd op 26/02/2013 21:21:32 door Patrick b
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.