Ideeën gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Kevin J

Kevin J

24/11/2014 11:43:56
Quote Anchor link
Hallo ik programmeer al een tijdje in verschillende soorten talen, ik beheers MySQL/MySQLi, PHP, HTML en CSS. Daarnaast probeer ik JavaScript/Jquery te leren (Gaat moeilijk zoek hier ook nog tips voor).
Ik heb al veel verschillende soorten site's/systemen gemaakt, maar nu zit ik met een probleem.
Ik heb geen ideeën meer wat ik kan gaan maken en ook geen ideeën meer voor desings van een site(Ben niet heel creatieve).
Heeft iemand nog goede tips wat ik kan programmeren of ideeën kan opdoen?
En misschien tips waar ik JavaScript/Jquery kan leren?

Alvast bedankt
(PS. hopelijk heb ik hem bij de juiste categorie neergezet)
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 16:06:18
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/11/2014 11:47:55
Quote Anchor link
CadeAcademy is een goede site om JavaScript en jQuery op te leren. Ik kan het zeker aanraden!
Gewijzigd op 24/11/2014 12:37:52 door - Ariën -
 
Kevin J

Kevin J

24/11/2014 11:52:12
Quote Anchor link
- Aar - op 24/11/2014 11:47:55:
CadeAcadey is een goede site om JavaScript en jQuery op te leren. Ik kan het zeker aanraden!


Dankje voor de snelle reactie, PHP heb ik daar ook veel van geleerd.
JavaScript en jQuery geprobeerd, maar vind nogal lastig, tips zodat ik beter kan onthouden? En vooral snappen?
 
Peter K

Peter K

24/11/2014 12:23:42
Quote Anchor link
Uitvoeren in de praktijk, niet alleen theorie volgen. Je leert het door te doen. Ideeën komen vanzelf terwijl je dit doet. Heb je geen ideeën bouw dan gewoon eens een eigen framework met een CMS bijvoorbeeld.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/11/2014 12:38:13
Quote Anchor link
Kevin jager op 24/11/2014 11:52:12:
- Aar - op 24/11/2014 11:47:55:
CadeAcadey is een goede site om JavaScript en jQuery op te leren. Ik kan het zeker aanraden!


Dankje voor de snelle reactie, PHP heb ik daar ook veel van geleerd.
JavaScript en jQuery geprobeerd, maar vind nogal lastig, tips zodat ik beter kan onthouden? En vooral snappen?

En dat is nou de kracht van CodeAcademy ;-)
 
Kevin J

Kevin J

24/11/2014 15:28:51
Quote Anchor link
Klopt ik ga nu ook veel oefenen ermee.
Iemand nog leuke ideetjes dat ik in een CMS kan verwerken?
Heb al veel verwerk maar leuke toevoegingen zijn altijd welkom
 
Kevin J

Kevin J

26/11/2014 13:57:46
Quote Anchor link
Iemand?
Of leuke toevoegingen voor ledensysteem?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.