Ik zoek een NieuwsBrief systeem!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Remco van Lent

Remco van Lent

21/02/2007 19:24:00
Quote Anchor link
Ja ik zit met een probleem ik heb al veel nieuwsbrief systeemen geprobeert maar nog niet 1 gezien die egt werkt!
Heeft iemand nog ergens op een oud Schijfje boven op solder een nieuwsbrief script!

groetjes Mitchel
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 05:15:25
 
Kevichill

Kevichill

21/02/2007 19:44:00
Quote Anchor link
google.
 
Jurgen B

Jurgen B

21/02/2007 20:00:00
 
Remco van Lent

Remco van Lent

22/02/2007 12:56:00
Quote Anchor link
Ik kan hem daar ook niet vinden ik heb overal gezocht op GOOGLE en nog veel en veel meer :'(
 
Stefan van Iwaarden

Stefan van Iwaarden

22/02/2007 13:27:00
Quote Anchor link
@Remco, vertel er ook eventjes bij wat je eisen zijn, wil je gewoon uit een database met e-mail adressen erin naar elk adres een nieuwsbrief sturen?
wil je deze nieuwsbrief in tekst of html?
om hoeveel nieuwsbrieven/adressen gaat het ongeveer (ook rekening houdend met de toekomst).
 
Remco van Lent

Remco van Lent

22/02/2007 22:24:00
Quote Anchor link
IK wil gewoon uit de database van me leden systeem die werkt met!

Naam
en
Email
en dat hij die pakt en naar dat e-mail adderes stuurt! en voor de rest tekst en HTML zou wel handig zijn

groetjes Mitchel!
 
Kees de braak

Kees de braak

22/02/2007 23:06:00
Quote Anchor link
Kevin Riemers schreef op 21.02.2007 19:44:
google.


Dit vind ik echt van die antwoorden die nergens op slaan. Als iemand al meerdere geprobeerd heeft, zal die ze zeker niet via google hebben gevonden? En dan zeker invoeren goed werkent mailbrief .
 
W W

W W

22/02/2007 23:16:00
Quote Anchor link
@Marthijn, ik vind het een zeer goed antwoord. ik vind op het eerste scherm van google een script . Eerst zoeken daarna roepen.

klik
 
CrawlBackwards

CrawlBackwards

23/02/2007 02:26:00
Quote Anchor link
btw.. je zegt dat er nog geen is die gewerkt heeft.. heb je wel de juiste smtp server ingesteld in php.ini?
 
GaMer B

GaMer B

23/02/2007 09:39:00
Quote Anchor link
Ik heb ook nog een Cute (hint hint lol) systeempje, namelijk: Cutenews.
 
Remco van Lent

Remco van Lent

01/03/2007 13:16:00
Quote Anchor link
Ik heb helaas helemaal niks aan deze topic gehad ik heb nog steets geen goed systeem zoals ik ook al eerder heb gezegt!

IK HEB AL OP GOOGLE GEZOCHT EN DAAR KON IK NIET VINDEN!

En deze heb Ik ook alang gevonden maar Daar heb ik niet aan want hij pakt geen e-mail uit dat .DAT bestandje en schrijft ook niet bij! en ja ik heb gecheckt of hij Schrijf baar is en niet op alleen lezen stond!
pepijn schreef op 22.02.2007 23:16:
@Marthijn, ik vind het een zeer goed antwoord. ik vind op het eerste scherm van google een script . Eerst zoeken daarna roepen.

klik


Groetjes Remco :'(
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

01/03/2007 13:19:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 01.03.2007 13:16:
steets


Steeds

Hoeveel leden heb je ongv?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/03/2007 13:29:00
Quote Anchor link
Remco van Lent schreef op 01.03.2007 13:16:
En deze heb Ik ook alang gevonden maar Daar heb ik niet aan want hij pakt geen e-mail uit dat .DAT bestandje en schrijft ook niet bij! en ja ik heb gecheckt of hij Schrijf baar is en niet op alleen lezen stond!


Huh? Komen die e-mailadressen uit een .dat? Waar komen die vandaan? Staan ze niet gewoon in een database?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.