Internet Explorer vergeet divjes?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Front End Ontwikkelaar (React)

In het kort Als front end developer ga je aan de slag met maatwerkprojecten voor onze klanten. Denk bijvoorbeeld aan het toevoegen van een machine aan een database of het corrigeren van formulieren voor ingestuurde orders. Voorbeeld van zo’n project is Smart Link. De projecten waar je op ingezet kunt worden liggen binnen het technische domein waar jij als front end developer een grote rol speelt om samen met je back end collega’s de juiste oplossingen te leveren. please note that this particular role requires fluent Dutch language skills. Dit vind je leuk om te doen Het omzetten van designs

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »
Jordi

Jordi

05/03/2005 00:18:00
Quote Anchor link
Ik ben een nieuwe site aan het maken en daar hoort uiteraard ook een nieuw design bij. Ik had me voorgenomen om me een keer niet zoveel aan te gaan trekken van Internet Explorer (het is toch een hobby en geen commercieel product dat per se heel toegankelijk moet zijn), maar ik heb nu toch wel een vreemde fout ontdekt.

De broncode lijkt me een beetje groot om hier te posten, dus ik heb even een .rar-bestandje geupload met alle benodigde bestanden:
http://www.student.ru.nl/j.bieger/default.rar

Het probleem is het volgende:
Als je de pagina in Internet Explorer herlaadt, verdwijnen ineens de notice-divs helemaal en verdwijnt de navigatie-balk ook alleen blijven de links nog wel staan. Als je echter iets doet met het IE-venster (minimaliseren/maximaliseren/slepen/etc.) komen die divs hier er wel weer te staan.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?

(Je mag trouwens ook commentaar geven op hoe het er verder uit ziet, maar dat hoeft niet. Hou er wel rekening mee dat ik uiteindelijk waarschijnlijk niet drie login-formulieren houdt, die zijn er alleen om het groene submenu-blokje te testen.)
 
PHP hulp

PHP hulp

27/05/2024 10:41:45
 
Joris van Rooij

Joris van Rooij

05/03/2005 00:56:00
Quote Anchor link
<base href="http://localhost/templates/default/" />

Zo zal hij het niet echt doen he? Heb je een linkje naar een online basedir?
Verder no problemo met het laden in IE hiero. Ziet er wel een beetje leegjes uit zo.
 
Matthijs

Matthijs

05/03/2005 01:00:00
Quote Anchor link
Herinstall IE ?
en probeer Firefox, checken of dat daar ook zo is?

heb hier i.e.g ook geen problemen
 
Jordi

Jordi

05/03/2005 01:19:00
Quote Anchor link
Bedankt voor het kijken. Ik zal morgen wel even proberen om het vanaf een andere computer te bekijken (met dus een andere IE-installatie).

Ik geef to dat die base-tag in dit geval niet zo geniaal is, maar op mijn computer werkt het zo natuurlijk wel. :)

Het is inderdaad nog erg leeg, maar dat komt gewoon doordat ik net pas ben begonnen. Ik moet nog een mooie header vinden en eventueel een achtergrondplaatje.

In Firefox is er trouwens geen enkel probleem. (Firefox rules!)
 
Jordi

Jordi

06/03/2005 14:22:00
Quote Anchor link
Ik heb het nu ook geprobeerd vanaf mijn vaders computer en hier doet eht probleem zich ook voor.

Hij laadt in eerste instantie wel goed, maar als je hem herlaadt (vernieuwt), dan gaat het mis.
 
Jordi

Jordi

15/03/2005 10:53:00
Quote Anchor link
Blijkbaar heette mijn probleem Flash of Unstyled Content en dat heb ik nu opgelost.

Ik heb echter een nieuw probleem. Ik heb nu een CSS-pulldownmenu (dat dus niet werkt in IE) gemaakt en als mensen over een link hoveren, dan komt er in een vakje wat informatie te staan. Dat is nog niet overal, maar wel bij het Tools-menu.
Ik heb de positie van deze helptekst op absolute gezet, maar als ik over Add tables of PHP Info hover, dan komt die helptekst er te staan alsof hij een relatieve positie had. Als ik in de gewone tekst een link neerzet, komt de helptekst wel op de goede plaats.
Weet iemand hoe dit kan komen?

Ik heb het bestand op http://www.student.ru.nl/j.bieger/default.rar geupdate zodat jullie het probleem kunnen zien. (Let wel op: In Internet Explorer werkt het pulldownmenu niet dus zul je mijn probleem ook niet zien).
 
Gerben van Erkelens

Gerben van Erkelens

15/03/2005 14:21:00
Quote Anchor link
waarom maak je dan zo'n menu als het in IE niet werkt als ik vragen mag?
 
Jordi

Jordi

15/03/2005 16:10:00
Quote Anchor link
Mijn site is (voorlopig nog) een hobbyprojectje van mijzelf en ik vind het heel erg irritant om een site crossbrowser te maken, omdat daar vaak veel tijd in gaat zitten. Bovendien komt er (als hij af is) waarschijnlijk toch bijna niemand op mijn site.
Bovendien vind ik dat IE maar gewoon minder kut moet worden en aangezien dat niet snel zal gebeuren, vind ik dat mensen maar moeten overstappen op een fatsoenlijke browser. Het menu wordt trouwens ook niet noodzakelijk, want je kan overal ook wel komen zonder, alleen het is wat makkelijker met.

Waarschijnlijk bouw ik nog wel een JavaScript-variant in, maar voorlopig heb ik daar nog helemaal niet naar gekeken.

Maar goed, daar ging het dus even niet om. Weet iemand waarom mijn help-tekst zich gedraagt alsof zijn positie relatief is terwijl ik hem op absoluut heb gezet?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.