iWarz

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »
Leon de Groot

Leon de Groot

16/11/2011 22:55:16
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een verzoek.

Ik ben een paar jaar geleden begonnen aan een browser game in php. Nu heb ik hem weer opgepakt maar ik kan me er niet echt toe zetten het af te maken. Zouden jullie het eens willen bekijken en zeggen wat jullie er tot dusver van vinden?

Ik was al bijna van plan het hele script in een rar file te zetten en het zomaar aan te bieden, zodat de liefhebber het kan afmaken, maar dat doe ik toch nog maar even niet ;)

Het project is te bekijken op http://projects.leondegroot.nl/iwarz

Bedankt en gegroet,

Leon de Groot
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 21:49:21
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/11/2011 22:56:36
Quote Anchor link
Kan je een accountje voor ons aanmaken? De meeste leden hebben hier geen zin in (:
 
Leon de Groot

Leon de Groot

16/11/2011 22:58:45
Quote Anchor link
Die kun je zelf aanmaken door op registreren te klikken, rechts op de startpagina. Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

Toevoeging op 16/11/2011 22:59:24:

Of je kunt het eens proberen met:

account: tester
wachtwoord: asdfasdf
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/11/2011 23:12:28
Quote Anchor link
beetje onhandig dat het menu van rechts naar links verhuisd na het inloggen.
 
Bram w

bram w

17/11/2011 08:08:57
Quote Anchor link
ik krijg een error als ik een "airstrike" probeer uit te voeren:
Quote:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user '*even weggehaald*'@'localhost' (using password: NO) in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 17


ik denk dat je hiet een wachtwoord voor je mysql bent vergeten :). verder wel eeen grappig concept :). mischien wat meer ajax gebruiken? ;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/11/2011 08:55:52
Quote Anchor link
Waarvoor zou jij Ajax dan graag zien? Je moet het niet voor alles gebruiken.
 
Ricardo Verboom

Ricardo Verboom

17/11/2011 09:39:33
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit hoor, ik zal er gewoon mee doorgaan, en het zou weleens leuk kunnen zijn voor jezelf en voor je spelers om toch te proberen om het wat meer een rpg text based multiplayer, als je het nodig hebt heb ik nog wel een paar voorbeeld scripts voor je liggen. Gewoon lekker mee doorgaan rpg's zijn de beste
 
Leon de Groot

Leon de Groot

17/11/2011 10:28:26
Quote Anchor link
Ja ik zat zelf al te denken aan achievements als je een basis kapot knalt of als je resources geeft aan een teammate. Bedankt voor de reply
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

17/11/2011 15:52:45
Quote Anchor link
Leon de Groot op 16/11/2011 22:58:45:
Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

Doe mij die dan maar :P

Verder doet je layout gek op kleinere schermmaten.
 
Leon de Groot

Leon de Groot

19/11/2011 11:07:55
Quote Anchor link
Voor wie hem wil bekijken is hier het script, inclusief SQL dump file.

http://files.leondegroot.nl/iwarz.zip

Toevoeging op 19/11/2011 16:35:30:

Heeft er nog iemand vragen over de werking van het script?
 
Karel hertens

karel hertens

23/11/2011 16:42:56
Quote Anchor link
Ik was wel benieuwd maar als ik register dan krijg ik "Activation key is invalid"
 
Jens erd

Jens erd

23/11/2011 16:45:13
Quote Anchor link
In je broncode lijken de query's in het inlogsysteem vatbaar voor mysql injectie. is dit getest?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2011 16:48:20
Quote Anchor link
- En het lijkt erop dat je inlogsysteem zo lek is als een zeef.
- Ook snap ik niet waarom je passwoorden in cookies opslaat?
- Waarom al die underscores voor elke bestandsnaam, functie etc?
- Variabelen buiten quotes
- indexes in globals tussen single-quotes ($_COOKIE[userid] => $_COOKIE['userid']
- ereg() is verouderd => preg_match
- Hier en daar overbodige rijen queries die tot één query kunnen worden verwerkt.
- Foutafhandeling ontbreekt bij de queries.

Genoeg te doen. Breken die boel dus.
Gewijzigd op 23/11/2011 16:52:57 door - Ariën -
 
Leon de Groot

Leon de Groot

26/11/2011 12:44:12
Quote Anchor link
Bedankt voor de feedback!
 
Php knipper

php knipper

26/11/2011 13:43:39
Quote Anchor link
als je iets maakt is het meschien tof om een timer te krijgen
Gewijzigd op 26/11/2011 13:44:27 door php knipper
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.