Leuk design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Network Engineer (f/m/d) in Heidelberg

Network Engineer (f/m/d) The IT Services team operates and supports the IT infrastructure and services at EMBL headquarters in Heidelberg and at the laboratory’s sites in Barcelona and Rome. As part of IT Services, the Network team is responsible for managing and developing the network infrastructure in our data centres, on campus, and to our external network providers. As a leading scientific institution with highly data-intensive research, extensive data flows at and between the laboratory’s six sites and to the Internet, EMBL is connected to national and international scientific networks using state-of-the-art technologies from vendors including Cisco, Extreme Networks and

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Als front-end developer kom je te werken in een team van 30 gedetacheerde, en het team is momenteel flink aan het groeien. Je hebt ervaring met het bouwen van complexe bedrijfsapplicaties waar je gebruik maakt van de nieuwste technologieën waarmee jij elke klant omver blaast. Het gaat om uitdagende projecten met een gemiddelde doorlooptijd van 2 jaar. Hierdoor heb jij echt de volledige focus op een project en kun je flinke impact maken. Het team zit boordevol met ervaren developers die samen dezelfde ambitie delen. Aan de hand van opleidingen en trainingen kun je certificaten halen in jouw expertise

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:06:49
Quote Anchor link
Beste,

Ik heb meer een design wat vinden jullie hiervan.
http://hoorn.dyndns.org/websites/maartendesigns/

Graag jullie meningen.
 
PHP hulp

PHP hulp

31/05/2024 18:21:23
 

12/04/2011 17:08:43
Quote Anchor link
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.
 
- Mark -

- Mark -

12/04/2011 17:12:23
Quote Anchor link
Ik kan me vergissen maar het wordt nogal vervormt of niet?

http://img641.imageshack.us/img641/6954/maartendesignshome13026.png
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:12:44
Quote Anchor link
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.


Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:13:32 door Maarten PHP
 

12/04/2011 17:14:48
Quote Anchor link
Maarten Buijs op 12/04/2011 17:12:44:
Karl Karl op 12/04/2011 17:08:43:
Wauw, jaren negentig site zeg.
Donkere, saaie kleuren.
Alle content staat aan de randen.
Nee niet mooi.


Jij met je negatieve reacties zeg dan ook wat ik moet doen

@- Mark -: je gebruikt breedbeeld ik zal dit aanpassen.


Ik heb precies hetzelfde als wat Mark heeft.
Wat je moet doen? Precies het tegenovergestelde van wat ik er van vind natuurlijk...
Kijk eens naar moderne sites.
Kijk eens naar design archives.
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:15:34
Quote Anchor link
Ziet er niet uit wat jij moet doen is tuts lezen en dingen gaan namaken die je moeilijk lijken en mooi vind, uiteraard niet gaan verkopen of verspreiden enkeld voor eigen gebruik, maar stoppen is ook een optie want zie dat je totaal geen creatief inzicht heb. Excuus! Kan het mis hebben!
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:16:39
Quote Anchor link
Wat is het doel van je design?
-Wat is je doelgroep?
-Wat voor onderwerp?

Ik kan er zelf ook niet veel meer van maken dan donker en grauw (niet zo gek als je vooral zwart ziet)

Je html heeft maar één fout: http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html
Alleen je css iets meer: http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css21&warning=0&uri=http%3A%2F%2Fhoorn.dyndns.org%2Fwebsites%2Fmaartendesigns%2Fportfolio.html

oja, kijk ook even in i.e. naar de website.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:18:00 door TJVB tvb
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:30:51
Quote Anchor link
Ik heb nu een oranje achtergrond wat vinden jullie er nu van?
 
TJVB tvb

TJVB tvb

12/04/2011 17:31:45
Quote Anchor link
Dat maakt het al een stuk vrolijker, maar heb je die vragen die ik stelde al voor jezelf beantwoord?
 
Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

12/04/2011 17:32:42
Quote Anchor link
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!
Gewijzigd op 12/04/2011 17:32:57 door Ben Van de Voorde
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:36:41
Quote Anchor link
Bart Wout op 12/04/2011 17:32:42:
Pijn me ogen verschrikkelijk dit is niet te gebruiken, weg ermee!


En roze?
Gewijzigd op 12/04/2011 17:36:51 door Maarten PHP
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 17:45:16
Quote Anchor link
Zou geen roze nemen, neem een kleur die als het ware 'bij je past'. Roze is niet echt gebruikelijk voor een site:-)

Ik zou, maar dat is een persoonlijke mening en ik denk dat niet iedereen het met mij eens is, de website niet geheel beeldvullend maken maar bijvoorbeeld max-width:1000px; opgeven. Dat maakt de website naar mijn inziens wat beter.
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 17:53:06
Quote Anchor link
Groene achtergrond en meer tekstvakken voor demping van je ogen.
Gewijzigd op 12/04/2011 17:54:30 door Maarten PHP
 
Wesley PHP

Wesley PHP

12/04/2011 17:59:59
Quote Anchor link
Als het een portfolio site moet worden, kijk dan op andere portfolio sites om inspiratie op te doen. En om te kijken hoe hun design eruit ziet.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

12/04/2011 18:22:45
Quote Anchor link
Design is absoluut niet mijn sterkste kant, dus zal daar geen opmerkingen over maken. Maar let wel op de teksten die je schrijft: 'publicated' is geen engels. Het is dan 'published' of 'posted' of als je site toch in het Nederlands is gewoon 'gepubliceerd' of 'geplaatst'.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 18:31:53
Quote Anchor link
Een aantal dingen die ik zou wijzigen:
- Website niet beeldvullend zoals ik eerder al zei
- Geen schaduw aan de tekst 'Gemaakt in 2011. Alle rechten voorbehouden.' geven.
- De Social-links rechtsonderaan de pagina a) opvallender maken met icoontjes, bv de twitterbird b)Bovenaan de website de icoontjes neerzetten ipv onderaan.
- Hovers geven aan je menu icoontjes.
- Geen egale achtergrond
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 18:46:30
Quote Anchor link
Ik snap niet wat je met beeldvullend bedoelt want bij mij en sommige anderen zijn die goed.
Footer schaduw zal ik weghalen.
Ik zit al een tijdje te stoeien met socialmedia icoontjes.
'Hovers geven aan je menu icoontjes' als het goed is is dat al zo.
Ik weet niks anders voor mijn achtergrond
 
Antony Jansen

Antony Jansen

12/04/2011 18:58:27
Quote Anchor link
ik vind het wel zonde dat je geen diepte in je site plaatst.
Of het in een basic,simpel &goedkoop programma is gemaakt,
Ik weet zeker dat je meer kan !

Mensen zien de scripting niet alleen de vormgeving.

Probeer daar iets mee!

Een graniet is zo gemaakt en schaduw ook natuurlijk,
Verder een duidelijke opzet maar je moet ervan houden.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:05:27
Quote Anchor link
- Met beeldvullend bedoel ik: het werkt allemaal perfect, maar de website is zo groot opeens als je dit op een >17 inch beeldscherm bekijkt. Daarom raad ik aan om je website maximaal 1000 pixels breed te maken. Beeld je in dat phphulp.nl niet 985 pixels groot is (zoals het nu is) maar geheel beeldvullend. Dat zou er een stuk minder mooi uitzien vind ik zelf.
- Socialmedia icoontjes zijn niet zo moeilijk denk ik. Wat is je probleem er precies mee?
- Hovers werken inderdaad wel in Internet Explorer zie ik, maar niet in Google Chrome waarvandaan ik altijd werk. Dus die moet je even fixen.
- Iets anders voor je achtergrond is niet zo moeilijk. Er zijn heel veel dingen te verzinnen. Wat wordt het precieze doel van je website?
 
Maarten PHP

Maarten PHP

12/04/2011 19:08:54
Quote Anchor link
Ik heb nu social icoons
Wil je een screenshot sturen want de meeste beeldschermen zijn 1024px; en moet ik van jou MIJN beeld ookal niet schermvullend maken.
Over de achtergrond kijk ik nog wel.
 
Jordy nvt

Jordy nvt

12/04/2011 19:13:02
Quote Anchor link
- Ik zou de social icons bovenaan neerzetten
- Screenshot: http://img576.imageshack.us/f/screenshot124n.png/
Ik vind het te breed. Wat nu als je een 24 inch beeldscherm hebt?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.