Link in returnmailtje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jan van den Brink

Jan van den Brink

20/05/2010 21:46:46
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben een amateurprutser (geef het eerlijk toe) maar heb eeb website gemaakt met behulp van Website X5.

Hierin zit ook een PHP script dat er voor zorgt dat wie mij een verzoek mailt voor een download direkt een mailtje retour krijgt, waar ik de link in heb staan.

Echter de link is niet aanklikbaar. Werkt wel met copy en paste, maar veel mensen kennen dar niet en juist de mensen die dat niet begrijpen zijn mijn doelgroep.

Kan iemand mij helpen; hoe krijg ik de link aanklikbaar in mijn returnmail.

Het script ziet er als volgt uit (ik vervang hier en daar tekens door x)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
include "../res/imemail.inc.php";

//Form Data
$txtData = "";
$htmData = "";
$txtData .= "Naam:: " . $_POST["Itm_8_01_1"] . "\r\n";
$htmData .= "<tr><td width=\"25%\"><b>Naam::</b></td><td>" . $_POST["Itm_8_01_1"] . "</td></tr>";
$csvData .= $_POST["Itm_8_01_1"] . ";";
$txtData .= "Emailadres: " . $_POST["Itm_8_01_2"] . "\r\n";
$htmData .= "<tr><td width=\"25%\" bgcolor=\"#EEEEEE\"><b>Emailadres:</b></td><td bgcolor=\"#EEEEEE\">" . $_POST["Itm_8_01_2"] . "</td></tr>";
$csvData .= $_POST["Itm_8_01_2"] . ";";

// Template
$htmHead = "<table width=\"90%\" border=\"0\" bgcolor=\"#FFFFFF\" cellpadding=\"4\" style=\"font: 11px Tahoma; color: #000000; border: 1px solid #BBBBBB;\">";
$htmFoot = "</table>";

//Send email to owner
$txtMsg = "";
$htmMsg = $htmHead . "<tr><td></td></tr>" . $htmFoot;
$oEmail = new imEMail(($imForceSender ? $_POST["Itm_8_01_2"] : "[email protected]"),"[email protected]","Download","iso-8859-1");
$oEmail->setText($txtMsg . "\r\n\r\n" . $txtData);