Mede-eigenaar voor crime gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Rick

Rick

12/12/2009 16:29:00
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben opzoek naar een mede-eigenaar, waarmee ik samen een crime game ga oprichten.

Soort werkzaamheden: Helpen met de crime, updates, samen oprichten.
Progammeertalen: PHP en HTML
Online zijn: Sowiezo 1 uur per dag.

Mijn werkzaamheden:
* Domein betalen
* Crime ombouwen (source; banditi)
* Promoten
* 2 uur per dag online
* Nieuwe dingen maken; php

Dit kunt u gratis doen, dan richtten we samen een goed lopende crime op.

Graag reageren, als je me wilt helpen aan de bovenstaande vacature.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Rick
 
PHP hulp

PHP hulp

02/06/2024 03:04:56
 
Aaa Trump

aaa Trump

12/12/2009 16:48:00
Quote Anchor link
*kuch* fail
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

12/12/2009 17:18:00
Quote Anchor link
*kuch* ja
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

12/12/2009 17:45:00
Quote Anchor link
Weer zo een origineel concept :/
 
Aaa Trump

aaa Trump

12/12/2009 19:52:00
Quote Anchor link
Jah maar deze krijgt custom scripts hoor! :O faaaiiill
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

12/12/2009 20:33:00
Quote Anchor link
Zo origineel is het:
http://www.maffiagametop.nl/top_lijst.php

En wat is hiervan het praktisch nut?
 

12/12/2009 21:07:00
Quote Anchor link
Rick schreef op 12.12.2009 16:29:
Dit kunt u gratis doen, dan richtten we samen een goed lopende crime op.

Dus het enige wat jij te bieden heb is mogelijk (lees: zeer onwaarschijnlijk) een 'goed lopende' criminal?
Als dat alles is, waarom zouden wij dat dan niet zelf doen? En dan zelf alle winst (als die er überhaupt zou zijn) opstrijken. Lijkt mij een veel beter plan.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

12/12/2009 21:07:00
Quote Anchor link
Hee, leuk! Een Crime game! Lijkt me een gat in de markt.
 
Peter

peter

12/12/2009 21:36:00
Quote Anchor link
Offtopic/
Laat mensen toch in hun waarden! vind je de vacature niks reageer dan ook niet. Vind de phphulp echt een super site alleen sommige offtopic gedoe is erg jammer.
 

12/12/2009 21:41:00
Quote Anchor link
peter schreef op 12.12.2009 21:36:
Offtopic/
Laat mensen toch in hun waarden! vind je de vacature niks reageer dan ook niet. Vind de phphulp echt een super site alleen sommige offtopic gedoe is erg jammer.

(Weet je dat in principe je helemaal geen vraag mag stellen over criminals? Daarvoor kan je een IP-ban krijgen :-X.)
En Jan Koehoorn's reactie zegt al genoeg lijkt mij (zelfs van een mod!).
 
- -

- -

12/12/2009 21:47:00
Quote Anchor link
@Peter: In grote lijnen heb je gelijk. Het punt is alleen dat crimegames een beetje een uitzondering zijn (geworden). Zoals Karl zegt is er zelfs officieel een regel over.
 
Peter

peter

12/12/2009 22:04:00
Quote Anchor link
Je zult mijn niet snel horen, maar kom hier toch echt heel vaak topic tegen waar de TS word onder gesneeuwd met offtopic posten en vaak niet allemaal even leuk bedoeld.

En sorry dat ik het zeg en met alle respect maar was juist de reactie van jan die mijn reactie uitlokte. Dat er een regel is dat is dan mooi, mar handhaaft die dan ook en ga niet nog eens boven op de andere offtopic posten ook nog even iets posten en vervolgen het topic openlaten?

Wist overigens niet dat die regel er is, zal de regels nog eens goed doornemen, kan nooit geen kwaa. :)
 
- SanThe -

- SanThe -

12/12/2009 22:19:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 12.12.2009 21:41:
Weet je dat in principe je helemaal geen vraag mag stellen over criminals? Daarvoor kan je een IP-ban krijgen

Wat een onzin.

Edit: Voor alle posters: Vind je het niks, reageer dan gewoon niet. Net als bij de vele andere vacatures.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 

12/12/2009 22:25:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 12.12.2009 22:19:
Karl schreef op 12.12.2009 21:41:
Weet je dat in principe je helemaal geen vraag mag stellen over criminals? Daarvoor kan je een IP-ban krijgen

Wat een onzin.

Can't help it, maar als je verbannen bent dan staat er zo heel leuk:
je stelt vragen over 'criminal games',Dat impliceert toch dat je daarvoor verbannen kan worden.
 
Mar cel

Mar cel

12/12/2009 23:04:00
Quote Anchor link
Wow wat zitten de mods en bas weer op 1 lijntje...
 
Richard

Richard

12/12/2009 23:20:00
Quote Anchor link
Wat leuk om te zien dat mijn eigen brakke systeem ook nog gebruikt wordt ^^
Rick, Banditi sucks bad! Net als alle andere open source criminals.

Ik vraag me af waarom mijn andere PHPHulp account verwijderd was!
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

12/12/2009 23:47:00
Quote Anchor link
Proficiat met uw 3408484545145145241254797412ste criminal game =).
 
Rick

Rick

16/12/2009 13:05:00
Quote Anchor link
Weet je hoe erg.. Allemaal off-topic, ik wordt hier afgekraakt :S
Als je dit nutteloos vind reageer dan gewoon NIET. Ik wordt gewoon echt gek hiervan, alles is OFF-TOPIC, en dat meen ik ook. En dat is hartstikke slecht voor PHPhulp, maarjah.. Dat is jullie eigen schuld.

@Richard: Heel de Banditi wordt omgebouwd.

Ik wordt gewoon helemaal afgekraakt, slechte indruk hier op forum.
 
Niels K

Niels K

16/12/2009 13:24:00
Quote Anchor link
Quote:
Can't help it, maar als je verbannen bent dan staat er zo heel leuk:
je stelt vragen over 'criminal games',Dat impliceert toch dat je daarvoor verbannen kan worden.


Jeps.. e een berichtje sturen naar [email protected] werkt ook niet,
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

16/12/2009 13:26:00
Quote Anchor link
Beste Rick,

Sommige reactie zijn beste kru. Daar ben ik het wel mee eens, maar crime websites vragen veel capaciteit op webservers en zijn over het algemeen maar tijdelijke "hobbies". Ik schat dat je nu nog naar school gaat en een leuke hobby zoekt. Dat is begrijpelijk. Maar zie jij je hier nog mee bezig over een pak weg 10 jaar?

verder zou je na moeten gaan bij je hosting of ze dit soort website wel ondersteunen. Ik kan er zo al een stuk of 30 opnoemen waar het niet mag. En daar dan ook wel de bekende hosting bedrijven onder te verstaan.

Los van mijn principe of mensen het wel of niet leuk vinden dit met je te doen, verwacht ik niet dat ze echt altijd 1 uur per dag online kunnen zijn en dit ook voor niks doen.

Je moet wel weten dat je hier op phphulp veel te maken hebt met veel ervaren webprogrammeurs, welke net als de hosting bedrijven geen voorstander van dit soort dingen zijn. Ook omdat het niet betaald is en 999 van de 1000 keer zeer tijdelijk zijn. en vinden het dan zonde hun tijd hieraan te investeren.

Ik bedoel dit zo niet te zeggen om je af te kraken maar ook misschien ergens ook een begrip te hebben voor de mensen hier die er geen voorstander voor zijn.
 
- wes  -

- wes -

16/12/2009 13:36:00
Quote Anchor link
wie forward de titel van dit bericht even naar de lokale politie?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.