Mijn design site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Ik wil graag wat meningen over mijn site:
http://www.jongste.org/jongste
registreer alleen wel even! Dan kan je het profiel gedeelte ook zien. Forum is wel leuk maar dat is gewoon phpBB... Maar ik wil weer een nieuw project starten (staat op het forum meer informatie over). Graag jullie meningen en tips!

EDIT:
hier zijn de login gegevensL
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

Dankjulliewel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer
 
PHP hulp

PHP hulp

16/06/2024 03:34:21
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2007 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
registreer alleen wel even!
Maak even een phphulp accountje aan?

ps. Hij valideert niet echt lekker...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:39:00
Quote Anchor link
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

EDIT:
@ Blanche;
klopt, krijg hem nooit door validator heen, hij zegt zelfs dat het DOCtype verkeerd is, terwijl hij wel goed behoort te zijn. Maar hij doet het in IE en FF...
Opera en NetScape nog niet geprobeerd. Behoort geen fouten te geven neem ik aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 18:46:00
Quote Anchor link
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 18:46:
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)



Grappig, die foutmelding had hij eerst niet... zal er in de vakantie even naar kijken.. ojah, klopt dat inlogsysteem heb ik gebruikt... alleen zeer uitgebreid van wat het was. Het is nog niet klaar want er komt een ander forum (ik haat namelijk het phpBB forum) waarmee je hetzelfde profiel kan gebruiken xD
Kijk voor dit project maar op het forum.

PS. Hoe wist je dat ik dat loginsysteem als basis had gebruikt?
 
Roeltje M

Roeltje M

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een design website, en ik zal als ik jou was de website iets aantrekkelijker maken.. Layout moet iets meer van computers/webdesign af hebben vind ik zelf. Kijk maar of je iets met deze tip doet. .Meer tips? PM :)
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het erg netjes :)
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 19:03:00
Quote Anchor link
@ roel, over het uiterlijk heb je gelijk xD aleen dat is mijn smaak. Ik zal er nog wel wat aan toe passen alleen ik wil graag een overzichtelijke site hebben.

@ Orhan, dankjewel!
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 19:06:00
Quote Anchor link
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Niek Weevers

Niek Weevers

23/12/2007 20:48:00
Quote Anchor link
Heb je die foto's bovenin zelf gemaakt? Mooie foto's.
Ik zou op de home sowieso een titel bovenin zetten. Zoiets als 'laatste nieuws'.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Ja zoals reeds gezegd, je site valideert niet. En dat je anno 2007 (bijna 2008) nog met tabellen werkt is opmerkelijk.

Qua eerste indruk vind ik het ontwerp wel mooi, maar de letters hebben te weinig contrast met de achtergrond.
 
Jens V

Jens V

23/12/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Mooie layout van de site, maar ik raad je wel aan dat je die smilies uit je nieuws systeem haalt. Komt niet echt professioneel over.
In een reactie systeem of bij comments mogen smilies er echter wel in.

Mvg,
Jens
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 22:13:00
Quote Anchor link
@jelmer,

je had ooit gepost bij het login systeem van Peter dat je bijna alle bugs eruit had. Kan je misschien deze scripts naar me toe verzenden :)
 
Jelmer

jelmer

24/12/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 19:06:
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php


haha ja klopt, alleen hoe kan jij dat weten want die include ik alleen maar.. dus dat kan je niet vanuit de bron code bekijken.... heb je ietsm et injecties gedaan ofzo, want daar is mijn script nog niet tegen bestend.
 

24/12/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/12/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 24.12.2007 13:13:
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.


same
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/12/2007 13:39:00
 

24/12/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Geen verschil Robert
 
- -

- -

24/12/2007 13:59:00
Quote Anchor link
Ik kan hem ook niet meer vinden :)
 

24/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Je kan alleen je eigen profiel pagina bekijken.
Je profiel pagina is vatbaar voor XSS. Als je nu inlogd als phphulp en naar je profiel pagina gaat merk je het vanzelf.

Ah je Leden pagina is ook vatbaar voor XSS (klik).


Oplossing gooi over alle waardes htmlentities()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Jelmer

jelmer

25/12/2007 02:23:00
Quote Anchor link
site is weer online!

@Webmakerij, ik heb je een pm gestuurd, want ik heb geen flauw idee wat XSS is. Dankje dat je het toch even meld. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit zie :(
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.