Mijn design site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Java Front-end Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten in Java met tools als Springboot, MS SQL Server (T-SQL) en JavaScript; Het onderhouden van de (web-)applicaties binnen een complexe omgeving; Werken aan de migratie van een monolithisch systeem naar een architectuur gebaseerd op Kubernetes; Code reviews met collega's en actieve kennisuitdelingsessies voeren; Het uitvoeren van unit- en systeemtests Experimenteren met nieuwe tools en technieken. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Ik wil graag wat meningen over mijn site:
http://www.jongste.org/jongste
registreer alleen wel even! Dan kan je het profiel gedeelte ook zien. Forum is wel leuk maar dat is gewoon phpBB... Maar ik wil weer een nieuw project starten (staat op het forum meer informatie over). Graag jullie meningen en tips!

EDIT:
hier zijn de login gegevensL
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

Dankjulliewel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer
 
PHP hulp

PHP hulp

16/06/2024 02:08:40
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2007 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
registreer alleen wel even!
Maak even een phphulp accountje aan?

ps. Hij valideert niet echt lekker...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:39:00
Quote Anchor link
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

EDIT:
@ Blanche;
klopt, krijg hem nooit door validator heen, hij zegt zelfs dat het DOCtype verkeerd is, terwijl hij wel goed behoort te zijn. Maar hij doet het in IE en FF...
Opera en NetScape nog niet geprobeerd. Behoort geen fouten te geven neem ik aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 18:46:00
Quote Anchor link
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 18:46:
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)



Grappig, die foutmelding had hij eerst niet... zal er in de vakantie even naar kijken.. ojah, klopt dat inlogsysteem heb ik gebruikt... alleen zeer uitgebreid van wat het was. Het is nog niet klaar want er komt een ander forum (ik haat namelijk het phpBB forum) waarmee je hetzelfde profiel kan gebruiken xD
Kijk voor dit project maar op het forum.

PS. Hoe wist je dat ik dat loginsysteem als basis had gebruikt?
 
Roeltje M

Roeltje M

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een design website, en ik zal als ik jou was de website iets aantrekkelijker maken.. Layout moet iets meer van computers/webdesign af hebben vind ik zelf. Kijk maar of je iets met deze tip doet. .Meer tips? PM :)
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het erg netjes :)
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 19:03:00
Quote Anchor link
@ roel, over het uiterlijk heb je gelijk xD aleen dat is mijn smaak. Ik zal er nog wel wat aan toe passen alleen ik wil graag een overzichtelijke site hebben.

@ Orhan, dankjewel!
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 19:06:00
Quote Anchor link
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Niek Weevers

Niek Weevers

23/12/2007 20:48:00
Quote Anchor link
Heb je die foto's bovenin zelf gemaakt? Mooie foto's.
Ik zou op de home sowieso een titel bovenin zetten. Zoiets als 'laatste nieuws'.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Ja zoals reeds gezegd, je site valideert niet. En dat je anno 2007 (bijna 2008) nog met tabellen werkt is opmerkelijk.

Qua eerste indruk vind ik het ontwerp wel mooi, maar de letters hebben te weinig contrast met de achtergrond.
 
Jens V

Jens V

23/12/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Mooie layout van de site, maar ik raad je wel aan dat je die smilies uit je nieuws systeem haalt. Komt niet echt professioneel over.
In een reactie systeem of bij comments mogen smilies er echter wel in.

Mvg,
Jens
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 22:13:00
Quote Anchor link
@jelmer,

je had ooit gepost bij het login systeem van Peter dat je bijna alle bugs eruit had. Kan je misschien deze scripts naar me toe verzenden :)
 
Jelmer

jelmer

24/12/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 19:06:
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php


haha ja klopt, alleen hoe kan jij dat weten want die include ik alleen maar.. dus dat kan je niet vanuit de bron code bekijken.... heb je ietsm et injecties gedaan ofzo, want daar is mijn script nog niet tegen bestend.
 

24/12/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/12/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 24.12.2007 13:13:
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.


same
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/12/2007 13:39:00
 

24/12/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Geen verschil Robert
 
- -

- -

24/12/2007 13:59:00
Quote Anchor link
Ik kan hem ook niet meer vinden :)
 

24/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Je kan alleen je eigen profiel pagina bekijken.
Je profiel pagina is vatbaar voor XSS. Als je nu inlogd als phphulp en naar je profiel pagina gaat merk je het vanzelf.

Ah je Leden pagina is ook vatbaar voor XSS (klik).


Oplossing gooi over alle waardes htmlentities()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Jelmer

jelmer

25/12/2007 02:23:00
Quote Anchor link
site is weer online!

@Webmakerij, ik heb je een pm gestuurd, want ik heb geen flauw idee wat XSS is. Dankje dat je het toch even meld. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit zie :(
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.