Opleiding php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Bram Boos

Bram Boos

28/01/2011 16:59:48
Quote Anchor link
Jordi kroon op 28/01/2011 16:53:30:
Mischien kun je aan leerlingen vragen wat hun van die opleiding vinden?


Dat is het domme namelijk; die leerlingen zijn natuurlijk hardstikke aardig dus ik wil gewoon weten van mensen die niets met die scholen te maken hebben of die nog tips hebben waar op te letten... ;)
 
PHP hulp

PHP hulp

16/06/2024 07:59:51
 
Niels K

Niels K

28/01/2011 18:30:44
Quote Anchor link
Gewoon technische vragen gaan stellen?
 
Bram Boos

Bram Boos

29/01/2011 14:37:53
Quote Anchor link
Hmm. Ik heb 2 scholen bezocht. Nu kan ik opmaken dat ik bij school A met Kader kan instromen (wel met proeftijd). Op die school kun je kiezen voor webdevelopper, applicatie ontwikkelaar en game developper. Verder werkt school A met flexibele tijden. Je kunt zelf bepalen wanneer je wat doet, nou staat mij dat wel aan.

Op school B heb je echt een Theoretisch diploma nodig en daar heb je 1 en dezelfde opleiding dus je doet daar van alles een beetje, en dus bijvoorbeeld geen verdieping in PHP. Op school B is wel structuur, je komt op dezelfde tijd op school en je krijgt dan eerst normaal les en daarna mag je bezig met je opdracht..

Nou staat mij de structuur van B wel aan maar ik heb liever wat meer verdieping in PHP waar ik dus later ook wat mee wil gaan doen. Ik hoef dus echt geen games te gaan maken want daar ga je mij mee pesten. Verder is het zo dat je voor school B nog een extra jaartje Theoretisch moet gaan doen.

Wat voor ervaringen hebben jullie hier nou mee?
 
Niels K

Niels K

29/01/2011 14:41:39
Quote Anchor link
Kan je vertellen welke scholen je hebt bezocht?
 
Bram Boos

Bram Boos

29/01/2011 14:50:56
Quote Anchor link
School A: Friesland College Heerenveen
School B: ROC Friese poort Sneek
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.