?p= zonder p=

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Front-End React Developer

Als Front-End React Developer verbeter je de user experience van onze eigen webapplicaties voor onze collega's binnen Coolblue. Wat doe je als Front-End React Developer bij Coolblue? Als Front-end React Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten met React.js. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end React Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Wouter J

Wouter J

07/01/2012 18:00:13
Quote Anchor link
Pepijn ---:
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.

Dat moet je langzamer typen. Hier op PHPhulp doen wij moeten om juist en correct een antwoord te geven, dan moet jij ook moeite doen om correct te vragen:
>>Nee, ik heb geen dyslectie. Ik tieyh gewoon veel te snel.

Pepijn:
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?

Ja, waarom vraag je het niet op het forum? Aan een site iets vragen is niet echt geweldig, kleine kans dat de site een antwoord geeft. De site moet het hebben van de gebruikers, en jij bent een van die gebruikers. Dus zou jij misschien ook beter je best kunnen doen en meer zoeken en betere berichten schrijven?

Pepijn ---:
geef aub een voorbeeld

Dit vind ik de leukste. Jij doet 0 moeite, jij geeft zelf geen code, maar wij moeten wel code geven en moeite doen?

Offtopic:
Voor het geval ik weer een mail krijg, dit is wel persoonlijk bedoelt, maar natuurlijk niet agressief...

@Aar, ook Chrome en Opera hebben spellingscontrole (safari ook denk ik).

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 11:30:51

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 18:02:14
Quote Anchor link
Safari ook ja maar ik zal er op letten.

Chris -

Chris -

07/01/2012 18:28:57
Quote Anchor link
Pepijn, dit is je derde en laatste waarschuwing. Dit is overigens alleen nog maar voor dit topic en niet al je andere.

Let op de vragen die je stelt. Als je hulp nodig heb en leden geven je antwoorden, ga dan niet opeens zeggen "Waarom zou ik het aan PHPHulp vragen?". Het is hier ook géén afhaal-chinees, dus verwacht niet dat je een kant-en-klare oplossing krijg. We geven je hulp, tips en trucs en geven je gerust links naar tutorials die je kan doornemen. Als je echter wilt dat iemand het voor jou maakt, maak dan een vacature aan.

Laat dit alsjeblieft de laatste waarschuwing zijn voor een langere periode, je hebt er nu al een aantal staan!

Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:39:56
Quote Anchor link
Dus... laten we Pepijn op z'n vingers tikken voor z'n Nederlands.

Terwijl Wouter J post : Hier op PHPhulp doen wij moeten om juist en correct een antwoord te geven.

Die zin houdt geen steek. Doen wij WAT wij moeten om ....

Z'n correctie zegt : Ik tyh gewoon veel te snel, ipv ik typ gewoon veel te snel.

tyh? :s

Pepijn zegt : Waarom zou ik het aan phphulp vragen?
Waarom wel? Laatst had er iemand iets gepost, en hij werd gehackt. Dus... zijn vraag is nogal redelijk goed.

En niet agressief bedoeld? Als je mikt op een moderator die waarschuwing geeft omwille van dit. Vind ik het nogal redelijk agressief. Anders zou je deze post niet maken. :)
Gewijzigd op 07/01/2012 18:46:06 door Ken DC

Eddy B

Eddy B

07/01/2012 18:43:29
Quote Anchor link
Vanaf nu gaan we verder ontopic.

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 18:44:12
Quote Anchor link
Eddy Bisschops op 07/01/2012 18:43:29:

wou ik net zeggen

Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:44:21
Quote Anchor link
Eddy Bisschops op 07/01/2012 18:43:29:

Okeej.
Gewijzigd op 07/01/2012 18:44:53 door Ken DC

Pim -

Pim -

07/01/2012 18:50:13
Quote Anchor link
Ik geloof dat de vraag dan al beantwoord is.
Let verder op remote file inclusion.

Wouter J

Wouter J

07/01/2012 18:53:30
Quote Anchor link
@Ken DC, zoooo ik maak een typfout!!! Phoehee, is dat even erg. Dat doe ik ook zo vaak... :S

En iedereen weet dat wij hier op veiligheid letten en dat wij dat met sitechecks testen. En hacken, wat er vaak gebeurd is een redirect naar phphulp of google ofzo. Zo erg is dat ook weer niet...

Maar ontopic:

Pepijn, heb je de .htaccess file wel in de root gezet? En heet het echt .htaccess (dus zonder bestandsnaam)?

Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 18:53:40
Quote Anchor link
Ja, ik ben degene die gehackt was.
Toch heel aardig van die gast... -.-

Ken DC

Ken DC

07/01/2012 18:56:27
Quote Anchor link
Wouter J op 07/01/2012 18:53:30:
@Ken DC, zoooo ik maak een typfout!!! Phoehee, is dat even erg. Dat doe ik ook zo vaak... :S

En iedereen weet dat wij hier op veiligheid letten en dat wij dat met sitechecks testen. En hacken, wat er vaak gebeurd is een redirect naar phphulp of google ofzo. Zo erg is dat ook weer niet...

Maar ontopic:

Pepijn, heb je de .htaccess file wel in de root gezet? En heet het echt .htaccess (dus zonder bestandsnaam)?

Aangezien JIJ eerst off topic gaat en dan een on topic reply biedt.
Waarom iemand uitlachen omdat hij zegt dat z'n Nederlands niet goed is, terwijl jij wel even ver de fout in gaat?

En tuurlijk let iedereen op veiligheid. Maar om dan iemand te hacken voor de lol terwijl deze site voor HULP dient. Lijkt het me niet gehoord om zoiets te flikken. Ik vind het gewoon zielig als je op deze site bent gekomen om hulp te vragen/bieden, en dan zomaar even mensen loopt te hacken.

On topic : Kijk vorige post. :)

Jens erd

Jens erd

07/01/2012 19:04:03
Quote Anchor link
Bij deze stel ik voor dat we geen antwoord meer geven op de vraag van de Ts zolang hij het zelf vertikt een fatsoenlijk bericht te schrijven. Een d/t die ergens mist alaaf, maar dit slaat alles. Ik voel mij als onderdeel van dit forum totaal niet serieus genomen als ik dit onder ogen krijg.

@ken, schei alsjeblieft uit. Behalve dat die post van jou óók vol staat met spelfouten heeft het totaal geen toegevoegde waarde in dit topic. evenals de vier bovenstaande berichten.

@pepijn, lees de oplossingen die gegeven worden op de eerste pagina. Aar en Bram geven 2 oplossingen die prima moeten werken. Mocht het niet lukken, post dan wat je hebt en een duidelijk vraag erbij. Uiteindelijk gaat het wel lukken, maar "het moet van beide kanten komen" zoals men altijd zegt.
Gewijzigd op 07/01/2012 19:04:50 door Jens erd

Niels K

Niels K

07/01/2012 19:37:59
Quote Anchor link
Beste Ken,

Ik was diegene die als eerste offtopic ging. Ik mag, omdat ik moderator ben, gebruikers op hun gedrag aanspreken. (Eventueel een waarschuwing geven)

Quote:
Waarom iemand uitlachen omdat hij zegt dat z'n Nederlands niet goed is, terwijl jij wel even ver de fout in gaat?

Daar ging het mij helemaal niet om. Als je mijn eerste reactie goed had gelezen had je kunnen zien dat ik zei dat iedereen wel eens (spel)fouten maakt. Het ging mij erom dat er zoveel spelfouten in zaten dat ik de vraag niet eens snapte. En dat is met alle topics zo. (Die door Pepijn zijn aangemaakt)

Ik, en veel meer mensen ergeren zich hieraan, en zoals ik al zei ben ik bevoegd om er wat van te zeggen.

Pepijn is al meerdere malen (zowel in topics als via PM) gewaarschuwd voor zijn gedrag dus is de reactie/sanctie van Chris volkomen terecht.

Niels
Gewijzigd op 07/01/2012 19:40:59 door Niels K

Ken DC

Ken DC

07/01/2012 19:44:40
Quote Anchor link
@ Jens. Schei zelf uit. Jij bent niet eens een moderator. Dus hoeft niemand van jou iets te pikken. Ik ben hier op dit forum om geholpen te worden, en misschien anderen te helpen als ik kan. Verder denk ik niet dat iemand op het gebruik van de Nederlandse taal moet letten, tenzij ze effectief niks begrijpen van de vraag.
En de reden waarom IK zoveel fouten maak, is omdat ik vlaams ben, niet Nederlands.
Ik dacht dat deze forum BE & NL was in plaats van dat iedereen perfect NL moest kunnen. :)

@ Niels. Ik begrijp je post en leg me hierbij neer. Argument is denk ik al opgelost en iedereen werd erop gewezen on topic te blijven.

Niels K

Niels K

07/01/2012 19:50:29
Quote Anchor link
Quote:
Ik begrijp je post en leg me hierbij neer. Argument is denk ik al opgelost en iedereen werd erop gewezen on topic te blijven.

Inderdaad. Volgende offtopic reacties worden zonder pardon verwijderd. Wanneer je het er niet mee eens bent mag je mij PMen.

Pepijn weet nu ons pijnpunt en heeft nog 1 poging om dit te verbeteren.

Vanaf nu ontopic.
Gewijzigd op 07/01/2012 19:51:45 door Niels K

- Pepijn  -

- Pepijn -

11/01/2012 15:40:01
Quote Anchor link
Bump.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/01/2012 17:35:16
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 14:14:21:
[07-Jan-2012 06:56:15] PHP Fatal error: Call to undefined function verplaats() in /home/u657104357/public_html/index.php on line 8

dit was de laatste regel in error_log

Als je dit bedoeld, je roept een functie aan met de naam verplaats(), die niet bestaat.
Dus zorg dat PHP die kan vinden.
Dit staat verder los van mod_rewrite....

- Pepijn  -

- Pepijn -

11/01/2012 17:37:11
Quote Anchor link
Dat had ik al op gelost

Chris -

Chris -

11/01/2012 17:39:50
Quote Anchor link
Pepijn, kun je dan aangeven wat nog niet is opgelost? Zodat we je kunnen helpen?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/01/2012 17:39:52
Quote Anchor link
En vanwaar die bump dan?

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.