?p= zonder p=

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:19:38
Quote Anchor link
Op mijn site krijg je:

site.nl/index.php?p=page

Iemand enig idee hoe ik:

site.nl/page

Kan krijgen
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
if(isset($_GET['p'])){

if(file_exists('pages/' . $_GET['p'] . '.php')){

include('pages/' . $_GET['p'] . '.php');
}else{

include('pages/404.php');

}

}else{

include('pages/home.php');

}
gebruik ik nu
Gewijzigd op 07/01/2012 13:23:43 door - Pepijn -
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 08:46:34
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:21:17
Quote Anchor link
Waarom wil je dat? Waarom niet gewoon nette url's als:

site.nl/page

Dit kan Google veel beter indexeren. Een URL als 'site.nl/index.php?page' heeft toch geen meerwaarde.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:22:30
Quote Anchor link
Ok doe dat dan maar gewoon site.nl/page

Aangepast in hoofdbericht
Gewijzigd op 07/01/2012 13:24:02 door - Pepijn -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:28:57
Quote Anchor link
Verdiep je eens in mod_rewrite ;-)
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:33:15
Quote Anchor link
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:34:32
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 13:33:15:
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?

Je vraagt toch hulp? Respecteer gewoon dat je hulp krijgt.
Ik zeg toch dat je een naar mod_rewrite kan kijken?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:37:40
Quote Anchor link
Ik heb nu tutorial open maar ik krijg steets 500 error op me site dan iemand enig idee hoe dit moet?

geef aub een voorbeeld
Gewijzigd op 07/01/2012 13:37:58 door - Pepijn -
 
Bram Boos

Bram Boos

07/01/2012 13:38:15
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 13:33:15:
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?


Ik begrijp je opmerking niet helemaal, je hebt je vraag toch al gesteld?

Dit zal je misschien wat verder helpen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^([^/]*)$ /?p=$1 [L]
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 13:38:27
Quote Anchor link
Wat zegt je error_log?
Ik heb geen glazen bol verder, dus zou niet weten waarom je die HTTP-500 error krijgt.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 13:40:38
Quote Anchor link
ik probeer nu dit±
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule index.php index


zymoc.nl.vu
kijk maar hoe erg het nu is

Toevoeging op 07/01/2012 13:42:00:

Bram Boos op 07/01/2012 13:38:15:
Pepijn --- op 07/01/2012 13:33:15:
Waarom zou ik het aan phphulp vragen?


Ik begrijp je opmerking niet helemaal, je hebt je vraag toch al gesteld?

Dit zal je misschien wat verder helpen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
RewriteEngine On
RewriteRule ^([^/]*)$ /?p=$1 [L]

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
 
Bram Boos

Bram Boos

07/01/2012 13:54:03
Quote Anchor link
Gebruik je een eigen server, VPS of dedicated of heb je een hosting? Waarschijnlijk staat mod-rewrite uit...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 14:03:19
Quote Anchor link
Kijk daarom eens in de error_log. Die geeft aan wat er fout gaat in je .htaccess.
Dit meldt de foutmelding overigens ook, dat je daar eens een kijkje moet nemen.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 14:14:21
Quote Anchor link
Bram Boos op 07/01/2012 13:54:03:
Gebruik je een eigen server, VPS of dedicated of heb je een hosting? Waarschijnlijk staat mod-rewrite uit...


Hosting.
Mod-Rewrite staat aan.



Toevoeging op 07/01/2012 14:15:41:

[07-Jan-2012 06:56:15] PHP Fatal error: Call to undefined function verplaats() in /home/u657104357/public_html/index.php on line 8

dit was de laatste regel in error_log
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 14:22:21
Quote Anchor link
Niks mis met je .htaccess dus.
Gewijzigd op 07/01/2012 14:33:44 door - Ariën -
 
Niels K

Niels K

07/01/2012 14:39:20
Quote Anchor link
Beste Pepijn,

Wil je a.u.b op je spelling, leestekens en je grammatica letten?
Het is ongelofelijk storend aan het worden. Ik respect voor mensen die jouw vragen kunnen ontcijferen.

Bovenstaande is al een aantal keer gevraagd en je hebt beterschap belooft maar ik zie nog geen enkel resultaat.

Het dringende verzoek om hier echt goed op te letten. Een keer een fout in de spelling is niet erg, maar als een bericht uit meer foute dan goede zinnen bestaat gaat is er echt iets mis.

Alvast bedankt,

Niels Kieviet.
Gewijzigd op 07/01/2012 15:34:55 door Niels K
 
Pim -

Pim -

07/01/2012 15:29:33
Quote Anchor link
En nu komt: 'maar ik ben dyslectisch' en heb dus helemaal geen verantwoordelijkheid om mijn spelling te controleren...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/01/2012 15:33:20
Quote Anchor link
En dan alsnog is dat geen excuus, als hij dat zal zeggen ;-)

Iedereen met dyslectie weet drommels goed dat Firefox een woordenboek kent, en dat een komma en een leesteken hier en daar wel handig is.
 
Frank WD

Frank WD

07/01/2012 15:37:12
Quote Anchor link
@Aar,

Dat weet niet iedereen. Want ik wist het ook niet.
Ik heb zoals eerder vermeld ook dyslectie, maar ik weet hier op een redelijk goede manier mee om te gaan. Alleen Pepijn doet zich wel heel makelijk af als/mocht die dyslectie hebben?

Daarbij heeft dyslectie niks te maken met komma's en leestekens, want dat niet gebruiken is rond uit luiheid.
Gewijzigd op 07/01/2012 15:38:25 door Frank WD
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

07/01/2012 16:30:40
Quote Anchor link
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.
 
Eddy B

Eddy B

07/01/2012 16:39:28
Quote Anchor link
Nou, laten we dan daar maar eens mee stoppen.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/01/2012 16:45:26
Quote Anchor link
Pepijn --- op 07/01/2012 16:30:40:
Nee ik heb geen dyslectie Ik tiep gewoon veel te snel.


Leer dan eerst typen.
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.