PHP pagina opslaan van uit de code?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram Poulisse

Bram Poulisse

07/10/2014 09:33:50
Quote Anchor link
Ik vroeg me af of er een manier is om een gehele pagina op te slaan als PHP bestand van uit de code?
Ik heb het al geprobeerd met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
fopen
en
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
fwrite
maar daar had ik geen succes mee, aangezien hij de PHP in het gedeelte dat ik wou opslaan niet wou pakken.

als iemand een idee heeft hoe dit moet hoor ik het graag.
alvast bedankt.
bram.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 07:46:35
 
- SanThe -

- SanThe -

07/10/2014 09:40:24
Quote Anchor link
Beetje meer uitleg en misschien ook wat meer code kan duidelijkheid geven.
Gewijzigd op 07/10/2014 09:40:47 door - SanThe -
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/10/2014 09:40:30
Quote Anchor link
file_get_contents() is overigens een betere functie als je sowieso data wilt ophalen.

Waar vandaan wou je het opslaan dan?
Ik neem aan dat het geen externe server is die je via een http-request wilt openen?
 
Bram Poulisse

Bram Poulisse

07/10/2014 09:45:38
Quote Anchor link
Ik heb een Database waarin allemaal info staat voor op een pagina die ik via id kan oproepen (soort template).
en nu wil ik als er een id is ingevoerd de hele web pagina opslaan.

dit kan je dan gebruiken in bijvoorbeeld een webshop zodat je makkelijk vanuit een cms een pagina kan maken en
je niet per product een eigen pagina hoeft aan te maken.
 
- SanThe -

- SanThe -

07/10/2014 09:48:46
Quote Anchor link
Waarom zou je dat willen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/10/2014 09:51:00
Quote Anchor link
Die pagina kan je toch prima met file_get_contents() ophalen, en vervolgens met: file_put_contents() wegschrijven.

Maar download je die webpagina's vanaf een externe server? En klopt het dat je ook de PHP-code erbij wilt hebben?
Verder vraag ik mij ook af waarom je dit wilt.
Gewijzigd op 07/10/2014 09:51:24 door - Ariën -
 
Bram Poulisse

Bram Poulisse

07/10/2014 09:56:05
Quote Anchor link
De webpagina heb ik zelf in een map op mijn computer staan en die wil ik eigenlijk zeg maar ophalen op de achtergrond iets veranderen en dan wegschrijven onder een andere naam.

ik wil dit omdat het dan makkelijk is om pagina's aan te maken voor iemand die niets weet van code.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.