Probleem met javascript jQuery in te voeren
Ik heb een klein probleempje waardoor ik nu niet verder kan gaan...
Ik probeer met javascript jQuery in te voeren bij de pagina, als ik naar Elementen Inspecteren kijk, zie ik dat hij word gevonden en geplaatst, maar: hij word niet uitgevoerd (Denk ik aangezien hij het niet doet)...
Het script zit in een .js bestand, deze word uitgevoerd met <script src"... etc, maar dat blijkt niet te werken.
Dit was mijn poging (Dat staat in de .js bestand):
Na langdurig Googelen kwam ik op verschillende scripts uit, maar deden hetzelfde (Werkte dus niet).
De poll zou met
Code (php)
1
$("#" + PollDiv_ID).load("http://jasler.nl/poll/dashboard/getPoll?p=gp&pi=" + PollID +"&st=1");
Maar alleen de div waar het in geladen moet worden word weergegeven (De laad div).
De link naar het .js bestand is hier.
Voor als je in de bron wilt kijken of kijken wat er fout is:
Mijn website (De poll die er hoort te staan maar het niet doet moet rechts onderaan staan onder screenshots, maar daar zie je alleen het laden) Geen commentaar voor Engelse fouten alstublieft, ik ga daar later naar kijken :)
Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen :)
Mvg.
Jasper Vriends
Oplossing: jquery niet dynamisch laden, maar direct.
Ik zou het liever in dat bestandje hebben, dan hoeven ze alleen die script 1x neer te zetten en alles word geladen, inplaats 1x jQuery en 1x mijn script.
Is er geen jQuery.ready?
Mvg.
Jasper
Je kan die dynamisch geladen jQurery pas gebruiken nadat <script> terug gesloten is.
Dus ...
Jouw "onzin verkoop" was geen onzin verkoop.
Het zette me op een denken en bedacht dit:
Als ik die <script> ook "document.write()" dan zou hij het moeten doen.
En dat is nu zo, het scriptje werkt, alleen dat stukje script moest in die document.write() :)
Bedankt voor het meedenken allemaal ;)
Jasper
Ik denk dat dat niet werkt, omdat hij de jquery lader en de regel die het gebruikt direct achter elkaar heeft staan. Binnen die regel zal niet gekeken worden of het nieuwe element al geladen is of niet en dus is jquery nog niet beschikbaar.
Edit: maar ik zie dat het wel tot de oplossing heeft geholpen :-)
Gewijzigd op 20/12/2012 17:37:50 door Erwin H
Haha, bijna tegelijk :)
En het werkt, de link hier.
Dan kan je hem zien, nu kan ik weer verder ermee gaan.
Bedankt ;)
- Jasper
Edit: Ik zie dat van die url (Zag je reactie daarnet niet), dus zal even kijken, is misschien wel handiger...
Edit van Edit: Het werkt, en zo is het maken ervan een stuk makkelijker :)
Gewijzigd op 20/12/2012 17:47:15 door Jasper Vriends