PSD omzetten naar WordPress theme (op basis van Pagelines Platform Pro)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Martin d

Martin d

12/12/2011 20:03:07
Quote Anchor link
Wij zijn per direct op zoek naar iemand die voor ons het PSD design (welke gedeeltelijk afgerond is) kan omzetten naar een werkend WordPress thema op basis van het PageLines Platform Pro systeem, zie (www.pagelines.com) voor meer informatie.

PageLines Platform Pro brengt standaard al een template mee, die vergelijkbaar is met ons design. Echter moeten bepaalde css / html / php bestanden aangepast worden. In het 'Drag and Drop' systeem kunnen we via de back-end veel dingen regelen, dus het PSD bestand moet hier volledig op aansluiten.

Wij zoeken niet iemand die een geheel nieuw thema ontwikkelt. Wij gebruiken het PageLines systeem.
Interesse? Stuur mij gerust een pm.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/05/2024 15:39:45
 
Monique Kerkhof

Monique Kerkhof

13/12/2011 10:50:59
Quote Anchor link
Hoi Martijn,
is er een reden dat jullie dat niet zelf doen? Als je bekend met met Pagelines, ga ik er eigenlijk stiekem vanuit dat je er ook mee werkt...
Ik werk er in ieder geval mee en sta op het punt de nieuwste versie te kopen.

In ieder geval, ik werk met Photoshop en Pagelines, dus als ik jullie van dienst kan zijn.....

Zie ook http://www.WebEnFoto.nl

(Bij portfolio zijn ook voorbeelden die gemaakt zijn op basis van Pagelines)


Groetjes!

Monique
Gewijzigd op 13/12/2011 11:43:27 door Monique Kerkhof
 
Herman Boomsma

Herman Boomsma

20/12/2011 12:16:58
Quote Anchor link
Hoi Martijn!

Ik heb ervaring met het schrijven van Sections voor Platform en kan ze op korte termijn leveren.

De Platform code ken ik behoorlijk op mijn duimpje, al heb ik nog geen kans gehad om versie 2.0 ook zo goed te leren kennen.

Ik kan zowel de hele template aanpassen als alleen Sections en extra opties schrijven (voor in de back-end, zodat je het zelf kunt doen).

Als ik van dienst kan zijn hoor ik dat graag! Zou je, als je denkt dat ik jullie van dienst kan zijn, wat meer informatie kunnen geven over de Sections die gebouwd moeten worden?

Groet,
Herman
Gewijzigd op 20/12/2011 12:18:48 door Herman Boomsma
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.