Rare Headers Already Sent
Ik heb gisteren even een script van Lotte bekeken omdat 'ie een headers already sent melding gaf. Nu weet ik dit altijd op te lossen, maar in dit geval is het heel raar. Ik heb even het volgende scriptje laten uitvoeren en het geeft nog steeds de foutmelding. Script (geen spaties en enters ervoor):
Er wordt niks geinclude, als het goed is ook geen htaccess Handlers, geen toegevoegde reclame, geen frames, echt helemaal niks anders.
Iemand enig idee? Ik ben erg nieuwsgierig.
Quote:
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2
Testje
Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /path/test.php:1) in /path/test.php on line 2
Testje
Er wordt niks geinclude, als het goed is ook geen htaccess Handlers, geen toegevoegde reclame, geen frames, echt helemaal niks anders.
Iemand enig idee? Ik ben erg nieuwsgierig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door PHP erik
Gesponsorde koppelingen:
Dat is heel raar...
En het maakt ook niet uit als je de echo met quotes doet?
Ik zeg maar wat, want eigenlijk snap ik niet hoe tie een probleem kan geven...
En het maakt ook niet uit als je de echo met quotes doet?
Ik zeg maar wat, want eigenlijk snap ik niet hoe tie een probleem kan geven...
De echo heeft quotes :S
Maar dat kan sowieso niet uitmaken. De echo is al ná de melding, dus is niet relevant.
Maar dat kan sowieso niet uitmaken. De echo is al ná de melding, dus is niet relevant.
Erik bij mij werkt het gewoon :s maar zou het niets te maken hebben met de php versie ofzo?
Ik denk dat het inderdaad met serverinstellingen te maken moet hebben, maar welke? De sessiondir in php.ini o.i.d.?
Als je wil kan je jou instellinge vergelijke met die van mij (host topservers)
klik
klik
Even wat standaard-oplossingen afgaan:
error_reporting(E_NONE); geprobeerd?
ob_start() geprobeerd?
IK denk eerlijk gezegd dat het een of andere gesmoorde foutmelding is van PHP. De foutmelding is vervangen door een spatie, of een enter, of misshien wel niets, maar hij komt er toch uit. Van die PHP init errors.
Misschien dat je nog kan proberen om in een htaccess bestand de automatische output buffering van PHP aan te zetten.
error_reporting(E_NONE); geprobeerd?
ob_start() geprobeerd?
IK denk eerlijk gezegd dat het een of andere gesmoorde foutmelding is van PHP. De foutmelding is vervangen door een spatie, of een enter, of misshien wel niets, maar hij komt er toch uit. Van die PHP init errors.
Misschien dat je nog kan proberen om in een htaccess bestand de automatische output buffering van PHP aan te zetten.
Hmm gelukkig is het niet daadwerkelijk op mijn server, maar ik ben nieuwsgierig en help andere PHPhulpers graag (in dit geval lotte).
Ik vind het inderdaad ook een erg apart probleem...
Ik vind het inderdaad ook een erg apart probleem...
En als je nu eerst een session_start in je pagina zet en dan een echo ? wat doet ie dan?
dus:
Geef tie dan ook de error?
dus:
Geef tie dan ook de error?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door ArendJan
Lieveschat, die echo is irrelevant, neem dat van mij aan.
Ik ben niet lief en ook niet schattig... maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?
Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...
Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...
ArendJan:
Haha, sorry. Ik vind je best aardig hoor.Ik ben niet lief en ook niet schattig...
ArendJan:
Kan bijna niet anders.maar goed, ik zei maar wat, maar het ligt dus aan je PHP versie?
ArendJan:
Mee eens.Ik vindt het maar stom, al die verschillende browsers en versies en weet-ik-veels...
Staat in de php.ini de session.autostart misschien op 1?
Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?
Kijk ook eens naar 'auto_prepend_file' in de ini-file, misschien staat hier tóch iets in? Erg vreemde situatie :)
SanThe:
Nee, dit heb ik gecontroleerd.Zit er niet een of andere reclame van de hosting voor zodat je dus al output hebt gehad?
Verder ken ik de instellingen helaas niet. Maar roep alle mogelijkheden maar :)
Heb je je error_reporting al eens op E_ALL gezet en je display_errors aangezet? Weet je écht zeker dat er niets voor staat?? Eigenlijk twijfel ik er niet aan, maar het zijn de laatste mogelijkheden :))
Ik zal straks wel effe kijken of het e.e.a. getest kan worden, het is niet mijn server. Ik weet alleen zeker dat er geen reclame is, geen output (ook geen spatie) en geen includes.
En als je de code eens copy / paste in notepad en vervolgens upload.. Dan nog steeds de error??
Ik had voorheen wel eens een verkeerde encoding (UltraEdit), dit hielp dan..
Als je de broncode bekijkt (nadat je het geupload hebt), in Firefox dus, zie je dan ook iets voor Testje staan?
Ik had voorheen wel eens een verkeerde encoding (UltraEdit), dit hielp dan..
Als je de broncode bekijkt (nadat je het geupload hebt), in Firefox dus, zie je dan ook iets voor Testje staan?