RemcoHannen.nl Sitehulp

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Testen en valideren van de ontwikkelde software. Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je gaat aan de slag met diverse technologieën en frameworks. Denk hierbij aan C#, JS frameworks, HTML, CSS, TypeScript,

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

As a Back-End Web Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a Back-End Web Developer at Coolblue? As a Back-End Web Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you also feel confident with setting up microservices in Typescript or are open to learning this. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing pure

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Remco

Remco

27/07/2006 18:43:00
Quote Anchor link
HAllo,

Ik heb sinds Juni een startpagina met sitehulp. Maar ik kan eigenlijk ook wel wat hulp gebruiken.
Kunnen jullie tips geven over hoe de beter kan worden en bekender?

Voor een waarderering geef aub een cijfer tussen 1-10 Met uitleg waarom je dat gekozen hebt.

Bij voorbaat dank,

mcg,
Remco
 
PHP hulp

PHP hulp

16/05/2024 12:34:33
 
Jelmer -

Jelmer -

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
Voor de klikkers:
http://RemcoHannen.nl
 
Jan geen

Jan geen

27/07/2006 18:58:00
Quote Anchor link
ik zie het nut eerlijk gezegt niet echt in van de site? volgens mij is er niet egt iemand die hier op zit te wachten... hoop dat ik niet te hard ben :\ als je iets hebt wat de mensen willen komt die bekendheid meestal vanzelf wel.

misschien kan je proberen in google wat hoger te komen met keywords en description. veel linkjes rondstrooien bij andere webmasters...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan geen
 
Joren de Wit

Joren de Wit

27/07/2006 19:12:00
Quote Anchor link
Ik zie dat je andere websites beoordeelt op o.a. taalfouten. Begin dan eerst eens met het corrigeren van de vele taalfouten op je eigen site, dat komt in ieder geval iets professioneler over...

Daarnaast zal jouw site ook geen schoonheidsprijs winnen als het om de html code gaat. Als ik alleen al naar de source van de index kijk, open je bijvoorbeeld op willekeurige plaatsen de <html> tag (meerdere keren) en sluit je hem zelfs een keer teveel. Ik gok dat dit komt doordat je php includes gebruikt hebt met pagina's die ook een html tag bevatten. Daar moet je dus wel even naar kijken...

Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...
 
Frank -

Frank -

27/07/2006 19:25:00
Quote Anchor link
Het is al gezegd, maar hier nog even de bevindingen van www.w3.org over de kwaliteit van jouw html-code: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fremcohannen.nl%2F

En dit is toch wel het ernstige probleem: No DOCTYPE found!
 
Luke Banning

Luke Banning

27/07/2006 19:38:00
Quote Anchor link
Inderdaad,
Als je aan sitekeuring doet mag je op zijn minst verwachten dat je je eigen site goed/perfect maakt.
In ieder geval geen taal fouten e.d.
Gr.
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/07/2006 19:40:00
Quote Anchor link
Voor de statistieken 20 fouten vind w3c
 
Remco

Remco

27/07/2006 22:05:00
Quote Anchor link
Allemaal wel fijn maar ik had het eigenlijk niet over die site maar over http://www.remcohannen.nl/sitehulp
 
Remco

Remco

27/07/2006 22:11:00
Quote Anchor link
Blanche:
Daarnaast heb je net een nieuwe lay-out online las ik in het nieuws? Je gebruikt echter nog wel tabellen voor je layout. Als je het echt goed wilt doen bouw je je site op met behulp van CSS, tabellen zijn namelijk niet bedoeld voor een layout, maar voor het ordenen van gegevens...


Ik ben pas een beginner met php en css. Ik moet het dus nog gaan leren. Ik neem niet aan dat jou eerste site met php erin verwerkt meteen er toppie uitzag.
Dat geld trouwens voor iedereen. Ik begin net met php en met dreamweaver. Dus ik moet alles nog ontdekken. Dus het komt allemaal wel goed.
En de lay-out is er pas vanaf gisteren online.
 
Frank -

Frank -

27/07/2006 22:19:00
Quote Anchor link
php heeft helemaal niets met layout te maken. Dus ook niets met html en/of css. Of jij nu wel of niet met php over weg kunt, maakt dus niets uit voor het design. En jij vraagt hier commentaar op jouw website, niet op jouw php-kunsten. Je kunt dus ook commentaar op het design en de html/css verwachten. Dat is wat men kan zien, jouw php-code kan niemand inzien.

En dat je Dreamweaver gebruikt, zegt ook niets over het design. Het scheelt je alleen een berg html- en css-tikwerk.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 22:21:00
Quote Anchor link
Bekijk je website ook eens in Opera en FireFox, ziet er niet best uit :( De kopjes van de vakjes kloppen daar niet.

http://87.3.220.151/safaritest/1154031355-full.jpg
Ook in Safari lijkt het niet goed te zijn... (Zo ziet het er in Opera en FireFox ook uit)

Edit
Even laadvriendelijk gemaakt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 
Remco

Remco

27/07/2006 22:32:00
Quote Anchor link
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.
 
Bo az

Bo az

27/07/2006 22:35:00
Quote Anchor link
Remco:
safari en opera heb ik nog niet eens van gehoord. hou wil ik daar dan in kijken.


Het is in ieder geval verstandig om je websites in IE6 en FF te testen, maar hoe meer browsers je test hoe beter.

als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.
 
Frank -

Frank -

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
Een site die er goed uitziet en goed werkt in Opera en FireFox, is vrijwel altijd ook goed in Safari. Of in elk geval goed genoeg.

Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.
 
Remco

Remco

27/07/2006 22:39:00
Quote Anchor link
enig idee hoe je zoiets zou kunnen oplossen?
 
Koen verschueren

koen verschueren

27/07/2006 22:49:00
Quote Anchor link
ik vermoed dat jouw achtergrondafbeelding herhaalt wordt.... gebruik repeat:none
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Met een goed doctype maak je al een betere kans dat je site er in IE en FF goed uit ziet.

Als je geen XHTML ambieert, gebruik dan:
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
bovenaan je pagina.

Voor die titels, dat is een verhaal apart. Ik zie <font size=4) in je broncode staan. Die kun je beter weghalen. Maak liever een td met klasse boxtitel of zo:

td.box_titel {
margin: 0px
padding: 3px;
font: bold 14px verdana;
}

en dan in je HTML:

<td class="box_titel">

Dat zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Intussen raad ook ik je aan om je te gaan verdiepen in lay-outs met CSS.

Wat de spelfouten in je site aangaat: ik zie dat je het meest de fout ingaat met bezittelijke voornaamwoorden. Het is niet 'jou link hier', maar: 'jouw link'. Het is niet:
'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft U website.', maar: 'Stuur me dan een e-mail met daarin de informatie wat betreft uw website.'

Nog een puntje: op de contactpagina staat klik hier voor. Het woord 'hier' is een link maar het heeft dezelfde kleur als de rest van de regel, en het is niet onderstreept. Ik zou zowel een andere kleur gebruiken als onderstrepen. Het is ook beter om een woord dat iets beschrijft over de hyperlink te kiezen. "Klik hier" zegt weinig tot niets. Je zou beter 'manieren om terug te linken' kunnen gebruiken als hyperlink.

Dit waren zo wat puntjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

27/07/2006 23:02:00
Quote Anchor link
Boaz:
als je geen mac hebt gaat het lastig worden om in safari te testen.


Even voor de goede orde, ik heb ook geen Mac :)
 

27/07/2006 23:11:00
Quote Anchor link
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie
 
Jelmer -

Jelmer -

28/07/2006 09:02:00
Quote Anchor link
Frank:
Het bouwen en testen van een site kun je het beste eerst in een Mozilla-browser doen (FireFox, Opera, Safari, etc.) en dan pas de gekke fratsen van IE gaan toepassen.


Kleine correctie, maar Firefox is gemaakt door Mozilla, met de gecko-renderengine.
Opera is gemaakt door Opera, en heeft zijn eigen motor, die dus losstaat van Mozilla in wat voor manier dan ook.
Safari maakt gebruik van de Webkit, die tegenwoordig ook in een browser binnen Gnome (geloof ik) wordt gebruikt. Webkit is in het begin gemaakt door Apple, maar later een open source-project geworden.
 
Remco

Remco

28/07/2006 11:05:00
Quote Anchor link
Webmakerij:
Wat is deze site? Een link verzameling? Er wordt volgens mij geen hulp geboden. Dus een verkeerde naam.

Ik wil graag een link toevoegen? Ik kom terecht op een lelijk pagina waar geen margin zit tussen de tekst en het menu.

De achtergrond van de afgeronde hoeken is wit terwijl de achtergrond van de pagina grijs is.

Geen formulier voor het toevoegen van een link. Ik moet zelf wat invullen.

De contactpagina heeft een afwijkende layout.

Als ik op de contactpagina op Wis velden klik krijg ik:
Quote:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php:12) in /home/rhannen/public_html/sitehulp/contact.php on line 123
Ook een waarschuwing (JavaScript) voor deze knop zal wel aardig zijn.

Ik vind dat ik niet zomaar een link terug hoef te plaatsen. Als je dit als voorwaarde stelt zullen veel mensen, zoals ik, afhaken.
Tevens weet ik zeker dat b.v. Webkroeg geen link naar jouw heeft geplaatst. Toch staat hij er wel bij.

Plaats catergorie die relevant zijn voor webmasters boven aan, en dingen die niet relevant zijn (zoals chatboxen) in een andere kolom of onderaan. Geef deze een ander uiterlijk.

Plaats je website content in een witte kollom.

Zorg ervoor dat er geen ruimte ontstaat tussen de bovenkant en de header.

Stap over op CSS en zeg tabelen vaarwel.

Heel goed is je padding en ruimte gebruik.

Duidelijk kleurencombinatie


1.Hoe zou ik de site dan moeten noemen? website linkverzameling ofzo?
2. Ik begin net met PHP. Dat formulier heb ik van internet afgehaald. Als ik het beter begrijp komt het vanzelf wel.
3. CSS begin ik te leren.
4. De links hoeven eigenlijk niet een link terug te plaatsen maar het is fijn als ze dat doen. Webkroeg bv. staat er alleen om het ook te vullen
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.