Simpel bestand systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pascal jansen

pascal jansen

30/08/2014 17:40:23
Quote Anchor link
Beste forum leden,

Voor mijn bedrijf ben ik opzoek naar een inlog systeem waarbij onze 3 medewerkers kunnen inloggen, en dan toegang hebben tot alle word en pdf bestanden. En hierbij ook de mogelijkheid hebben om deze te wijzigen.

Ik heb al gezocht naar een File manager maar kan niet één vinden die voldoet aan wat ik zoek, het mag erg simpel zijn, maar de meeste kunnen geen word bestanden lezen, of zijn niet goed toegankelijk via tablet / telefoon.

Ook een uitgebreider script mag het zijn, ik heb wel iets kennis van php maar niet genoeg om het zelf te maken.

Ik weet dat het er is, maar kan het niet vinden :(

mvg pascal
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 11:59:26
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

30/08/2014 19:00:07
Quote Anchor link
Het mag erg simpel zijn zeg je maar wat wil je dat de gebruiker kan doen op zijn tablet / telefoon. Die laatste is al helemaal niet geschikt om Word bestanden te bewerken. een PDF is niet geschikt om te bewerken. Al zijn er overal wel weer zogenaamde oplossingen voor, een PDF is bedoelt om systeem onafhankelijk een document te TONEN zonder verschillen.

Wat ik me kan voorstellen is dat je PDF's en Word bestanden wil aanbieden om te laten zien / downloaden en misschien een mogelijkheid om WORD documenten te tonen als HTML of PDF. Om word documenten te bewerken moeten ze mij inziens toch eerst gedownload worden. Daarna kan een gebruiker deze weer uploaden en je zou er een soort versie beheer aan kunnen koppelen?
 
Pascal jansen

pascal jansen

30/08/2014 19:41:51
Quote Anchor link
Het is zeg maar de bedoeling dat wanneer ze inloggen ze in het bestandsysteem komen, en hier zelf folders kunnen aanmaken, en bestanden kunnen uploaden / bekijken. Alle bestanden staan bij ons in word, dus een vieuwer die dit kan lezen is een must. PDF bestanden hoeven niet bewerkt te worden, ik heb ze uiteraard niet voor niks in pdf opgeslagen.

Veel systemen die ik geprobeerd heb kunnen word bestanden wel openen in html, maar dan word het een rotzooitje.

In feite moet hetzelfde kunnen als dat wanneer ze de link van het systeem via de computer bekijken om het overal toegankelijk te maken.

Het is de bedoeling dat de bestanden allemaal op mijn server komen te staan. Ik heb ook al gekeken naar een soort ftp systeem waarbij ik ze toegang kan geven tot de map op mijn server. Maar dan krijgen ze teveel functies waar ze niks aan hebben.

Heb even nagedacht, en zoals ik hierboven heb vermeld, het bewerken van word bestanden hoeft niet! Dit kunnen ze desnoods wel doen als ze op kantoor zijn.



Toevoeging op 30/08/2014 21:29:46:

Een soort document viewer maar dan met upload functie en aanmaken van mappen..
Gewijzigd op 30/08/2014 20:40:47 door pascal jansen
 
Reshad F

Reshad F

31/08/2014 16:25:16
Quote Anchor link
Heb je al is gekeken naar een File server? Dan kan je voor de frontend een scriptje maken waardoor ze de pdf documenten kunnen downloaden op hun telefoon, tablet o.i.d. en alle bestanden gewoon op die fileserver zetten. :)
 
Pascal jansen

pascal jansen

31/08/2014 22:26:07
Quote Anchor link
Ja wel eens naar gekeken, maar kan geen goed systeem vinden die ook met een smartphone overweg kan helaas. Maar zal me er eens in gaan verdiepen :)
 
Reshad F

Reshad F

01/09/2014 12:55:04
Quote Anchor link
Als jij de frontend zelf bouwt en deze responsive maakt is er geen probleem toch?
 
Pascal jansen

pascal jansen

01/09/2014 13:51:58
Quote Anchor link
Reshad F op 01/09/2014 12:55:04:
Als jij de frontend zelf bouwt en deze responsive maakt is er geen probleem toch?


Was het maar zo dat ik dat kan, ik kan wel iets maar niet echt scriptwerk.
Het was meer een vraag of een dergelijk systeem bestaat dat waarbij je toegang krijgt tot het account en dan mappen / bestanden kan aanmaken en lezen.

Verder niet, ik weet dat het bestaat maar weet niet hoe het heet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.