Simpel review systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Furio Scripting

Furio Scripting

23/04/2014 00:37:59
Quote Anchor link
Ik ben opzoek naar een review systeem zoals: http://www.trustpilot.nl/evaluate/www.pixum.nl#

Dus als je over de sterren hovert moet in realtime de kleuren veranderen, daarnaast wil ik het via php kunnen wegschrijven in een database...

Ik heb al vele geprobeerd maar geen eentje heeft die coole functie dat je een kleurtje krijgt bij het hoveren over de sterren, dus 1 ster rood, 2 sterren oranje, 5 sterren groen.....

Hoop dat iemand hulpt kan bieden!
- Aar -:
Topic verplaatst naar de juiste categorie.
Gewijzigd op 23/04/2014 00:40:17 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 18:41:29
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2014 00:40:56
Quote Anchor link
Tja, hoe meer eisen, hoe lastiger te vinden.
Je kan die kleuren toch ook zelf proberen in te bouwen?

Met een basis switch/if kan je het al inbouwen.
Gewijzigd op 23/04/2014 00:41:42 door - Ariën -
 
Furio Scripting

Furio Scripting

23/04/2014 01:09:36
Quote Anchor link
- Aar - op 23/04/2014 00:40:56:
Tja, hoe meer eisen, hoe lastiger te vinden.
Je kan die kleuren toch ook zelf proberen in te bouwen?

Met een basis switch/if kan je het al inbouwen.


Dat is waar en zal ik denk ik maar moeten doen ook. Ik had gehoopt op een kant en klaar systeem
 
Michael -

Michael -

23/04/2014 08:12:25
Quote Anchor link
Ik heb mijn rating toen gemaakt m.b.v. deze plugin. Pas de plaatjes aan en je kunt het vast zo aanpassen dat het het zelfde lijkt als bij jouw gegeven link.
 
Furio Scripting

Furio Scripting

23/04/2014 11:49:15
Quote Anchor link
Michael - op 23/04/2014 08:12:25:
Ik heb mijn rating toen gemaakt m.b.v. deze plugin. Pas de plaatjes aan en je kunt het vast zo aanpassen dat het het zelfde lijkt als bij jouw gegeven link.


Ziet er simpel en netjes uit! Weet je toevallig ook of ik via die plugin gemakkelijk de score kan wegschrijven naar de database? Dus bij gewoon via een $_POST['score'] de score kan verkrijgen
 
Michael -

Michael -

23/04/2014 11:54:24
Quote Anchor link
Ja volgens mij wordt de score al toegekend aan $_POST['score'].
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.