[vrijwillig] Minibike Tuning Game

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Driek vdS

Driek vdS

18/08/2010 16:36:28
Quote Anchor link
Beste PHPhelpers,

Ik was een paar dagen geleden van plan om met iemand een game te maken waarin je je eigen minibike moet tunen d.m.v. upgrades kopen en races winnen. Dit zou een tekstgebaseerd spel worden, met een compleet nieuw idee. Ik heb de layout al af, maar degene waarmee ik hem samen zou maken gaat al een andere website maken en doet dus niet meer mee. Omdat ik niet heel veel verstand heb van PHP zoek ik nu dus weer iemand die met mij samen de game af wil maken. Ik heb zoals ik zei de layout al, en de host, en kan eventueel ook nog wel een domein regelen.

Ik heb al geprobeerd om het zelf te doen, maar dat is niet gelukt (login en registratie systeem faalde al 5 keer achter elkaar).

Als er een belsysteem gemaakt wordt, waarmee de spelers bijvoorbeeld 'tuningpunten' kunnen kopen o.i.d. kan dit zo verdeeld worden dat jij bijvoorbeeld 75% krijgt omdat je het meeste werk hebt geleverd.

Voor een preview van de layout kun je mij toevoegen op MSN met het adres: [email protected]

~ Driek

Modedit Chris:
Verplaatst naar vacatures
Gewijzigd op 18/08/2010 18:42:57 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 10:15:05
 
Chris -

Chris -

18/08/2010 18:10:09
Quote Anchor link
Bedankt voor het melden Karl, graag nu iedereen weer ontopic.

@Driek, geen probleem. :-)
Gewijzigd op 18/08/2010 18:12:05 door Chris -
 
Driek vdS

Driek vdS

18/08/2010 18:11:09
Quote Anchor link
@Chris: kunnen de berichten allemaal verwijderd worden a.u.b?

En sorry, ik ben nieuw en heb het dus allemaal nog niet kunnen uitvinden waar ik precies moet posten.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.