Werkoverdrachten systeem (Lokaal)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Y Dijk

Y Dijk

05/11/2012 19:19:49
Quote Anchor link
Hallo,

Volg al een tijdje deze geweldige site, maar zit nu met een probleem waarbij ik graag jullie hulp wil!

Voor een bedrijf wil ik een overdracht systeem maken. Na het einde van een dienst wordt er een Word document ingevuld met de storingen en andere bijzonderheden. Anno 2012 moet dit natuurlijk digitaal zodat je gegevens kan terug zoeken en niet elke dag een aantal pagina's hoeft te printen.

Wilde eerst een systeem opzetten in Excel. Iemand vult een formulier in en deze wordt opgeslagen. Echter lijkt mij een "lokale website" beter aanpasbaar en handiger. Nu zit ik echter met een aantal problemen:

- De server staat niet in Nederland. Kan dus alleen op een netwerk map documenten plaatsen en verwijderen. Een SQL database gaat al niet dan?
- Er zijn 8 werknemers die gebruik gaan maken van het systeem. Kan ik hier een user loging toepassen?

Ik hoop dat jullie mij een beetje de goede richting op kunnen helpen! :)
 
PHP hulp

PHP hulp

10/06/2024 10:57:56
 

05/11/2012 19:50:00
Quote Anchor link
Moet de overdracht in excel/word, of kan het ook op een andere manier? Uiteraard is het mogelijk om documenten te bewerken en uploaden mbv php.
Maar als ik het goed begrijp lijkt het mij verstandiger om dit gewoon in php/mysql te doen, aangezien dit naar mijn mening ruimschoots voldoende is.
Gewijzigd op 05/11/2012 19:51:33 door
 
Eddy E

Eddy E

05/11/2012 20:07:52
Quote Anchor link
Als het alleen maar om wat tekst gaat: waarom niet gewoon een 'gastenboek'?
Ik zou geen inlog doen: dan is Word weer makkelijker/sneller. Moet natuurlijk zo makkelijk mogelijk worden.

Desnoods via een Facebook-overdracht. Deed ik bij een bepaalde werkgever ook: ideaal. Gewoon groepsgesprekken én gelijk gelogd.
 
Y Dijk

Y Dijk

05/11/2012 20:26:48
Quote Anchor link
Het kan in Word, maar dan wil ik dat de overdrachten in lokale database komen te staan en dat er gezocht kan worden op trefwoorden. Via Facebook kan niet ivm blokkade vandaar dat ik lokaal iets wil opzetten.
 
Eddy E

Eddy E

05/11/2012 20:30:20
Quote Anchor link
Oke, maar kan je wel PHP/SQL draaien dan?
Want dan is een 'gastenboek' precies wat je zoekt, toch?
 
Y Dijk

Y Dijk

05/11/2012 21:08:03
Quote Anchor link
Kan geen sql draaien omdat dit niet toegestaan wordt. Gastenboek kan, maar wil invul formulier per onderdeel. Bijvoorbeeld: keuze uit vijf onderdelen. De keuze die gemaakt wordt, daar verschijnt de tekst bij.

Hoop dat het beetje duidelijk is. Zoek dus eenvoudig systeem , desnoods worden de overdrachten in een file lokaal opgeslagen.
 
Nick Dijkstra

Nick Dijkstra

05/11/2012 22:09:46
Quote Anchor link
En is access dan niks?
 
Y Dijk

Y Dijk

05/11/2012 22:27:55
Quote Anchor link
Beschik niet over de software en kennis.
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

06/11/2012 07:06:08
Quote Anchor link
En SQLite? Dat is gewoon een database opgeslagen op het filesystem waarbij je gewoon SQL kan gebruiken.
 
Chris PHP

Chris PHP

06/11/2012 07:40:50
Quote Anchor link
Uhm.... dan gewoon mailtjes versturen en de juiste mensen op cc zetten?

Waarom zoveel moeite doen (aangezien je zeer beperkt bent), mail gewoon.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.