646 views
Jullie (phphulp) gaan toch geen asphulp maken? Waarom eigenlijk? PHP kan alles wat ASP kan en meer. Bovendien werkt ASP alleen op Windows en is het allemaal commerciele bende (asp is van m$...).
Jelmer schreef op 15.11.2005 17:35Dat laatste zit als ik het goed begrijp toch in het compilen? Dus dan moeten de bibliotheken die ik gebruik ook geschikt zijn voor beide processors/besturingssystemen. Dat maakt alles wel ingewikkeld. PHP is daarmee gezien zo heerlijk kinderlijk simpel :)
Jelmer
Daarbij: liever een site voor 1 taal van hoog niveau aandacht dan een site voor allemaal taaltjes op laag niveau aandacht.
Ja, dat is waar.JelmerPHP is daarmee gezien zo heerlijk kinderlijk simpel
No. Je ziet wat Jelmer al zei, door de bomen het bos niet meer. Ik besteed al PHP het meeste aandacht(75%), en aan C++ minder(20%). Aan D3Script(Doom3script) wat geen officieele taal is, maar toch :) besteed ik tegen de 5% aan, omdat het aardig goed een mengsel is van C++ & PHP.drieshoe meer programeertalen hoe handiger toch?
C++ ook. Maar Java werkt ook met een GUI, en dat vind ik niet fijnMitchJava is cross-platform en best aardig
Is Java traag? Alleen applets toch?Mitchmaar vaak nogal traag :(
Maar PHP wordt denk ik vergelijking met ASP veel, en veel meer gebruikt. Plus dat je dan automatisch ook al kan nadenken over CPlusPlushulp, en JSPhulp...Mischa GorinskatDus laat maar komen ASPHulp.nl