Zie hieronder:
lissy schreef op 29.12.2005 14:46
En ik omgeving van Hardenberg ;-)
Het lijkt me een heel leuk idee en lekker centraal dus bijv. Apeldoorn e.o.
Ik wil het best meehelpen te organiseren ;-)

Jah apeldoorn is de goede Plek :) ik woon daar dus dan kom ik ook wel even kijken :P Zo'n actieve phphulpgebruiker ben ik niet :)
bbq'en op het ijs, heeft ook wel wat. Kunnen we er meteen een recordpoging 'koudste bbq van nederland' doorheen fietsen ;)

Ik wacht af op het formuliertje...
Misschien moet er ook iets op, een vrij veld o.i.d., waar mensen totaal geen behoefte aan hebben, zoals bijv. bij mij achtbanen, voetbal kijken, lam zuipen en niet te vergeten 'gezellig' voetbal kijken.

Ow, en was volgens de rijsplanner van de NS leeuwarden-utrecht niet 4 uur reizen? Naja, in ieder geval een locatie die via een fatsoenlijk station is te berijken.
ja en geen php toch?
@Kalle
Jelmer had het over dingen waar die totaal GEEN behoefte aan had, denk dat het wel zo slim is met zoveel mogelijk mensen rekening te houden.

@Jan
Moet er naast die 1e controle voor aanmelding of iemand lid is van PHP-HULP niet nog een controle komen. Er kunnen anders ook mensen komen die hoogte krijgen van de plannen. Hoe hou je de echte php-hulpers uit elkaar, als je met de "groep" bij elkaar bent?

@Allen
Ik denk dat ik al kan zeggen dat ik afhaak, omdat ik de datum die geprikt wordt, waarschijnlijk op Curaçao verblijf. Dus wens ik jullie vast veel plezier.
(ik hou het natuurlijk wel in de gaten, want als ik kan wil ik het feest niet missen)
ohja komt vast omdat al een biertje op heb :) ik zal het meteen ff editen

Jan veel succes nog.. hoeft niet te mooi hoor! Enne ik kik um vannacht wel ik ga nu mijn stad in, de groeten hier.
Jelmer schreef op 29.12.2005 22:26
Ik wacht af op het formuliertje...
Misschien moet er ook iets op, een vrij veld o.i.d., waar mensen totaal geen behoefte aan hebben, zoals bijv. bij mij achtbanen, voetbal kijken, lam zuipen en niet te vergeten 'gezellig' voetbal kijken.

Wordt aan gewerkt Jelmer. Ik heb ff pauze nu, maar ik voeg wel een veld opmerkingen toe.
Robert, ik zit in de vakantie een maand in curacao, samen met een vriend vakantie vieren. Waar zit jij ergens?

Mini-php meeting op het strand ?
Robert schreef op 29.12.2005 22:51

@Jan
Moet er naast die 1e controle voor aanmelding of iemand lid is van PHP-HULP niet nog een controle komen. Er kunnen anders ook mensen komen die hoogte krijgen van de plannen. Hoe hou je de echte php-hulpers uit elkaar, als je met de "groep" bij elkaar bent?

Ik zit nog een beetje met de controle. Tips zijn welkom.
Arjan Kapteijn schreef op 29.12.2005 22:54
Robert, ik zit in de vakantie een maand in curacao, samen met een vriend vakantie vieren. Waar zit jij ergens?

Mini-php meeting op het strand ?

Jij bedoelt in de zomervakantie? Of in de voorjaarsvakantie?
Ik zit vanaf eind januari (als het doorgaat, is bijna rond) tot eind april in de omgeving van Willemstad.
Poeh he, ben een dagje werken, ik kom terug en er wordt een hele pary geregeld... Als het een beetje te reizen is kom ik ook wel :D

(Zwijndrecht, Randstad, Zuid-Holland)

Reageren