Zie hieronder:
@ Jason: Hahaha, ja dat zag ik ook.

Jaaaa. Magic php:)

Ik sluit me aan bij de anderen die centraal Nederland veel te ver reizen vinden. Komt nog eens bij dat het véél en véél te koud is in Nederland! (België trouwens ook)

Alleen een ijsje en biertje mogen kouder dan +20 graden zijn, voor rest gewoon 30+ !

Rio de Janeiro bevalt een heel stuk beter! En wat vrouwen betreft, daar word je hier helemaal gek van. Het leven van een gringo is zo slecht nog niet...
Okee, in Brazilië dan maar?
Jullie zijn van harte welkom! Het is 12 tot 15 uur vliegen (afhankelijk van tussenstops), maar dan heb je ook wat. Bijvoorbeeld een biertje voor € 0,60, geweldige stranden en nog betere feestjes.
En corrupte politie :p
Maar ontopic: ik stel voor dat het inschrijfformulier 8 zaterdagen vanaf eind januari bevat en dat je bij elke datum een getal van 0 tot 10 mag opgeven. Dan kan ik (of Sebastiaan) over een paar weken met een simpele query de populairste datum uitrekenen.

Verder moet er ook nog iets in als: noord oost zuid west centraal om je voorkeur voor een plek in Nederland aan te kunnen geven. Misschien ook van 0 tot 10 aangeven.

En natuurlijk moeten er e-mailadressen bij. Dan kan er een e-mail verstuurd worden met info als alles rond is.
Maar lekkere cocktailzzz voor een studentenprijsje :S
En dat .ASP kan echt niet of ben je de gene die steeds zijn cookie weggooid en stemt op nu ook ASPhulp?
Voor de rest ziet het er leuk uit
Het liefst doordeweeks, want dan is mijn ov geldig :)
Jelmer schreef op 29.12.2005 14:19
Er was er ooit een (heeft hij ook dadwerkelijk ooit plaatsgevonden? Ben het vergeten :S) georganiseerd.

Wanneer !!! ik weet nergens van....

Reageren