Zie hieronder:
@ Kalle: Ja, maar dan lukt het waarschijnlijk niet om een ochtend en een middag te plannen.

Ik denk ook dat er een kleine kwis bij het inschrijfformulier moet en dat je pas meemag met het uitje als je de antwoorden goed invult ;-)
Eris schreef op 29.12.2005 20:20
Wanneer !!! ik weet nergens van....

Zelfs ik wist er van. En dat noemt zich admin :)

@Jan

Maar ontopic: ik stel voor dat het inschrijfformulier 8 zaterdagen vanaf eind januari bevat en dat je bij elke datum een getal van 0 tot 10 mag opgeven. Dan kan ik (of Sebastiaan) over een paar weken met een simpele query de populairste datum uitrekenen.

Ontopic, dit is ook offtopic, want het begon met een felicitatie van Lizzy :P

De vorige keer waren er ook veel enthousiast, maar dat is later weer afgezakt.
Ja maar nu organiseerd Jan het das het verschil.

@eris ja in balk toen.... zelfs nog een poll over geweest
Kalle schreef op 29.12.2005 20:40
Ja maar nu organiseerd Jan het das het verschil.

LOL, dank je! Ik denk nu het een hot item is dat we gewoon ff door moeten duwen. Dus niet over vier maanden nog eens.

Laten we afspreken dat ik vanavond een formulier ga maken en hier een link plaats. Als Bas het dan bij het nieuws opneemt dan kijken we hoeveel belangstelling er is en welke datum er uit rolt.
Ja, maar er zijn altijd afhakers, achja dan maar met een kleine groep.. maar iniedergeval wat gaan we doen....
Er is ook een kans dat ik niet kan hoor, maar een biertje drinken vind ik altijd leuk. Het onderwerp zal uiteindelijk toch wel een beetje gaan richting pc's denk ik
Ik denk dat het al leuk kan zijn met 10 man. Ik ga programmeren. Als het klaar is open ik wel een nieuw topic met een link.
Ok is goed ik zie graag het resultaat, wel ff een mooie lay eromheen bouwen ;)
Das heel mooi dat dit zo enthousiast wordt ontvangen en wie nu de eerste aanzet heeft gedaan of wie het eerst over een biertje begon acht wat maakt het uit...
Het belangrijkste is dat we (PHP'hulpies) gaan partien hahahaha

Wderom moet een een womantouch "erover" heen (bijv. de lay-out) dan weet je me te vinden :-)

Welterusten allemaal want ik ga off-line en me buigen over de pups (totally off-topic: www.bearded-collies.net)
Misschien heeft er iemand een grote tuin ofzo, beetje bbqén ergens trekt mij ook wel. Maar dan moet je meer kijken naar de zomer ofzo.
Die laat je toch wel thuis hej.. of houden ze ook van een biertje?

Reageren