Zie hieronder:
Ah, Arjan heeft nu ook een avatar.. :) Dan ben jij bij deze ook uitgenodigd :P
Toch gelukt he ;)
@Arjan: Ja phphulp is een beetje (*ahum* :p) buggy. Gewoon aan wennen.

P.S: Ik woon in Spijkenisse (stad in de buurt van Rotterdam)
ikke belgie vlaams-brabant dus ik ga ni helemaal naar nederland komen :)
ik woon ongeveer een half uur met de bus van utrecht. Als de meeting in midden-nederland plaatsvind kom ik zeker! (als het mag :p heb nog niet zoveel posts hier ^^)
Kalle schreef op 29.12.2005 15:15

| Jan Koehoorn schreef op 29.12.2005 15:13

|
| - naam
| - woonplaats
| - voorkeur datum
| - leeftijd
|
| en achter een inlog, lijkt mij, dat alleen PHPhulpers zich in kunnen schrijven?
|_____________________________________

Ja precies, mar voorkeu datum lijkt me niet zo goed. Maar dat je uit bepaalde data kan kiezen. Anders wordt het veel te ingewikkeld.

@ Jan

Met die paar voorkeurdata, kunnen we mooi werken met jou scrippie (tut (:D) deze)
Kan je een selectie maken van een paar mogelijke data, en die komen dan in een selectbox.. en datum met meeste "stemmen" moet het dan maar worden :)
Mooi allemaal enthousiast en dan is nu het wachten op het inschrijfformuliertje :-)
Ik weet zeker dat Jan dit weer picobello voor elkaar gaat hebben en het inschrijven gaat lukken.

Ben het er wel mee eens dat alleen geregistreerde PHPhulp(st)ers kunnen inschrijven.
Geen minimum leeftijd want iedereen is toch welkom.

Ik ben danwel geen oma maar behoor wel tot de 30tigers ;-)
Ik vind het wel een vet idee :)
maarre... ik zit hier nog lang niet aan de 200 posts.
Maar bij de concurent/collega's (phpfreakz.nl)
heb ik er al meer :)

Ik woon trouwens in Alkmaar.
Jason de Ridder schreef op 29.12.2005 18:35
Ik woon trouwens in Alkmaar.

Gewoon met Jan meefietsen... ;-)
lissy schreef op 29.12.2005 18:30
Mooi allemaal enthousiast en dan is nu het wachten op het inschrijfformuliertje :-)
Ik weet zeker dat Jan dit weer picobello voor elkaar gaat hebben en het inschrijven gaat lukken.

Ik denk niet dat Jan bedoelde dat hij hett ging maken, meer een soort class diagram. Maar alsnog mag hij het zo doen en ik heb er ook al het vertrouwen in dat hij het tot een perfect iets maakt :D
lissy schreef op 29.12.2005 18:30

Hoi Lissy, jij bent met dit snelst groeiende topic begonnen. Is het niet iest voor jou om te doen? LOL

Reageren