Hallo!
Ik ben Sanne en ben nieuw bij phphulp...:)
Hoeveel kregen jullie betaald om je hier aan te melden?
Genoeg om hier twee jaar rond te hangen.
Betaald krijgen?! Ik ben in de war...
Sanne schreef op 31.01.2006 12:40
Betaald krijgen?! Ik ben in de war...

Sorry, wij zijn heel stout, wij liegen :)
niet op letten :) we komen hier om mensen te helpen en elkaar te helpen, niemand krijgt betaald en helaas maar arjan geen koekjes (maar wel een idee, polltime :) )
Misschien leuk om soms eens wedstrijdjes te houden voor euro's. Ik krijg veel offertes voor scripts van pak'n'beet 200 euro waar ik geen tijd voor heb. Als dat in een competitie komt en de winnaar 150 euro krijgt...... dan betaal ik de koekjes wel.
Eerst volgende meeting wil ik best koekjes (of $_COOKIE voor sommigen van ons) meenemen.

Erik, dan kunnen we beter een bedrijf oprichten.. als 10 man een script gaan maken waar er ééntje van wint.. dat is niet efficient.
Inderdaad niet efficient, maar misschien is het voor veel mensen leuk om wat skills en creativiteit te testen.
Arjan Kapteijn schreef op 31.01.2006 12:35
Ik ben hier puur alleen als opvullen voor de ledenlijst volgens mij. Hoeveel kregen jullie betaald om je hier aan te melden?

OMG krijgen jullie hier voor betaald :|

Ik moet er zelfs geld op toegeven...
Welkom Sanne :-)
Zoals je merkt een echte "nuthouse" en vooral doorgaan waarmee je bezig bent en waar je wil komen nooit uit oog verliezen :-)

De "guys" hier zijn "schatjes" en zoals je leest snel tevreden te stellen zoals bijv.met COOKIES.
Alleen willen ze dit dan wel in een bepaalde SESSION (if you know what I mean...) :-)

Veel leer momenten gewenst en natuurlijk ook heel veel L0L gewenst ^~^
Eris schreef op 31.01.2006 13:10
OMG krijgen jullie hier voor betaald :|

Ik moet er zelfs geld op toegeven...
Dan was je zeker ook wel heel wanhopig? ;)

Elwin

Reageren