Welkom Sanne. Hoop dat je veel gaat leren hier.. en dat we op een dag ook wat van jou kunnen leren :)
[offtopic]
Wat een reacties he.. ;) De meesten zitten hier omdat het leuk is om anderen te helpen en om er zelf ook nog eens wat van te leren.
?
Onbekende gebruiker
31-01-2006 14:21
Elwin schreef op 31.01.2006 14:12
Hell yeah! ;)
Elwin
Ik kom daar dan voor een probleem met een forum van me en dan gaan ze gelijk zeggen 'Is het wel lief t.o.v de makers om de copyright te verwijderen?'. Ik kom daar voor hulp en wat krijg ik? een grote bek. Terwijl ik toch echt de registratiecodes heb. Lekkere gasten heb je daar zeg, en dan zeg ik er wat van en krijg ik bijna gelijk een ban :-(
Ik kom daar dan voor een probleem met een forum van me en dan gaan ze gelijk zeggen 'Is het wel lief t.o.v de makers om de copyright te verwijderen?'. Ik kom daar voor hulp en wat krijg ik? een grote bek. Terwijl ik toch echt de registratiecodes heb. Lekkere gasten heb je daar zeg, en dan zeg ik er wat van en krijg ik bijna gelijk een ban :-(
De mentaliteit van PHPhulp op dit vlak is op zn minst zorgwekkend te noemen. Maak ik een opmerking over copyrightschending, wordt de opmerking verwijderd (ja admins, mods, ik ben niet achterlijk). Er komt een keer een leuke inspecteur langs op PHPhulp die ziet dat er geen goede agreement is en dan kan PHPhulp helaas wel inpakken. Maar 'sommige' mensen hier hebben een bord voor hun kop. Fine.
Ik ben niet verslaaft aan de computer, de computer is gewoon dol op mij ;)
Maar PHPerik, waneer, welk onderwerp, wat was de achtergrond? Ik heb het tot nu toe 1 keer meegemeaakt hier in een topic dat iemand een copyright-notice wou weghalen voor cutenews o.i.d. en heb toen even de licentie gequote dat dat niet mag. Hij begreep dat ik dat deed, maar vroeg door. Ik heb toen niet meer gereageerd. Maar verwijdert, dat heb ik nog nooit gezien (logisch waneer iets verwijderd wordt)