Is er toch nog iemand die dol op je is ^^
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
31-01-2006 17:21
Welkom Ellen, Sanne. Ja waarvoor zou ik hier nou zijn??? geen moeilijk vragen stellen...
@PHPErik nog nooit veel van gezien.
Tevens is een copyright regel niet verplicht voor de copyright. N.B. veel licenties verplichten het wel.
Link gekopieerd
eey, welkom
Zoals je al wel gelezen hebt, de meeste zitten hier om andere mensen dingen te leren, en soms zelf ook nog wat te leren.
Maar als de onzin er eenmaal in is gaat deze ook goed door zoals je gemerkt hebt ;-)
Veel plezier!
Lukie
Link gekopieerd
Ik bedoel dat mijn opmerkingen van: "je mag andermans script niet zonder toestemming posten, dan krijg jij danwel phphulp gezeik", dat die opmerkingen verwijderd zijn. Logisch dat je het niet hebt gezien :)
Link gekopieerd
Wat maakt het nu noch uit ;)
En deze topic is erg nuttig...
En waarom wij hier zijn...?
Gewoon leuk... (Ik kan niks anders verzinnen)
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
31-01-2006 18:08
Dan ben ik wel benieuwd wie PHPErik's berichten verwijderd want er is bijna nooit een admin online, en ik denk dat Jan geen bericht verwijderd.
Link gekopieerd
Welkom Sanne :) Ben hier ook nieuw, ik hoop dat je je hier vermaakt ;)
Link gekopieerd
Laatste tijd wel steeds meer leuke meiden die zich hier aanmelden, en dat is voor zo'n leuke single als mij natuurlijk alleen maar positief!
Link gekopieerd
?
Onbekende gebruiker
31-01-2006 18:45
Ik heb er genoeg op school :-)
Link gekopieerd
SPW en andere 'sociale geitenwollensokken boomknuffel' -opleidingen op de verdiepingen boven ons zitten er helemaal vol mee...
Maar dat wierrokerige zweeftevige biologische blabla is niet aan mij besteed, ookal eet ik iedere dag gezond (biologisch) voedsel..
Link gekopieerd