Door
PHP hulp
op 12-02-2006 20:06
gewijzigd op 13-02-2006 16:43
38 views
Ik heb weer een vraagje die niet zoveel te maken heeft met php. maar ik dacht: zoveel sitekenners, daar zit er vast wel eentje tussen die iets leuks weet. Zo niet, ach pech gehad!! Mijn vraag is als volgt:
Wie weet er toevallig een gratis programma (of niet te duur) waarmee ik simpele spelletjes voor op het internet kan maken?
PS. Ik heb game-maker al geprobeerd. maar ik heb geen idee hoe ik die spelletjes op een site kan zetten!!!! (dus weet je dit, ook daarbij is hulp welkom!!!)
@ SanThe
Ooows.... :s Dan moet je misschien ff naar www.bouterworld.nl gaan kijken. Dan kun je bij nieuw eventjes gaan kijken en dan op die link klikken. Daarna kun je op speel drukken en dan hoort hij het te doen.
Het probleem is dat hij harstikke sloom is, dat spel. Het duurt lang voordat hij gedouwnload is. Tips zijn altijd welkom
Raar, nou kwam ik wel tot Niveau 8 ofzo, en toen was ik game over en kreeg t totaal punten :) Raar dat die t eerst dan van Niveau 7 ineens naar 1 ging. Succes
Wat leuk Pholeron. Kun je die voor mij ook maken? zo'n ding. Of moet ik gewoon mijn plaatje erin stoppen en dan de code kopiƫren?
Trouwens, kheb me'n eerste Flash game af!!!
Je kunt hem bekijkeh op : www.bouterworld.nl/KOMEET.html
Maar het is nog nie zo spectaculair... Want het is pas mijn eerste spel...
Dankje, je kunt de code zo van me krijgen, en er dan eigen afbeeldingen aan toevoegen (ik weet niet (gok van niet) dart je thuis bent in JavaScript? maare anders kan ik je daar wel wat mee helpen.. Succes met jou game! :D
Thaks Pholeron. Ik weet het Turmin. Ik kwam het probleem zelf ook tegen. Maar ik weet niet hoe ik het op moet lossen... :( Maar ik zal er over eentijtje als ik er beter in ben vast wel iets op weten te verzinnen. Maar ik vind toch best leuk gemaakt voor iemand die 2 dagen met flash (in totaal 3 uurtjes ofsow) bezig is. Toch? Maar die site doet het trouwens gewoon hoor Arjan. Ik kan hem op school ook gewoon zien. En daar zijn de compus ook niet super...
Weet je wel niet hoe fet dat boek is!!! "programeren voor kinderen met flash" Ik heb het nu pas 1 dag (gistermiddag om 2 uur geleend) en ik kan nu al een filmpje maken met flash. Zelfs een film kan ik nu maken!!! Ik begin vandaag aan een spel. (daar staat ook in hoe je een spel moet maken) Het zijn niet zo'n super spelletjes maar goed. Je moet ergens beginnen. Ik begrijp nu tenminste al een heleboel van flash!!! Thanks Raymond!!!
Ja, graag gedaan. Toen ik er aan begon had ik ook binnen +/- 30 min. een filmpje in elkaar gezet. Maar toen het zelf op spelletjes maken aankwam werd het wel wat moeilijker...
Edit:
Ja, komeet heb ik toen ook gemaakt, nu komt iets van: "regenboog kleuren scheiden" ofzo...